معاون برنامه‌ریزی و مالی فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

بررسی مشکلات معدن سرخه پلنگان دماوند در شورای معادن استان تهران/ پیگیری رفع مشکلات تسهیلات شرکت تولیدی پویا پروتئین در رودهن

معاون برنامه‌ریزی و مالی فرماندار شهرستان دماوند از بررسی مشکلات معدن سرخه پلنگان در شورای معادن استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فاطمه فرزام در حاشیه سی‌امین نشست رونق و رفع موانع تولید در فرمانداری دماوند اظهار داشت: موضوع معدن سرخه پلنگان و راه دسترسی به این معدن مورد بررسی قرار گرفت که به سبب نارضایتی اهالی به راه دسترسی موجود مقرر شد جلسه‌ای تشکیل و در شورای معادن استان تهران مطرح شود.

وی افزود: در نهایت مقرر شد کارشناسان این کارگروه متشکل از فرمانداری، ادارات متولی شامل امور منابع آب و منابع طبیعی، محیط زیست و صنعت و معدن از محل بازدید کنند و راهی که برای معدن در نظر می‌گیرند را با در نظر گرفتن جمیع موارد اعلام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: رسیدگی به مشکل یک واحد مرغداری از دیگر موضوعات جلسه بود، عدم تأمین آب به مرغداری مشکل این واحد است و مقرر شد که با طرحی که جهاد کشاورزی اعلام می‌کند، آب و فاضلاب روستایی آب را تأمین کند.

فرزام بیان کرد: علاوه‌ر این اداره آب و فاضلاب روستایی، تأمین آب روستای جابان را مطرح کرده است و در صورت اجرایی شدن این تصمیم در شهرستان، مشکل آبرسانی به مرغداری رفع می‌شود.

وی در خصوص شرکت تولیدی پویا پروتئین در بخش رودهن گفت: دریافت تسهیلات از مشکلات این شرکت است، هرچند بانک کشاورزی شعبه رودهن تمام همکاری را داشته است اما این واحد مشکلات خاصی دارد که شاید در شهرستان دماوند نتوان آنها را حل کرد، از این رو مقرر شد طی یک جلسه دیگر بررسی‌های بیشتر صورت گیرد و در قالب پیشنهاد به کارگروه تصویب استانی اعلام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا