جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

برخورد با خیریه‌های مردم نهاد غیرمجاز شهرستان دماوند در دستور کار پلیس امنیت است/ اطلاع‌رسانی فضای مجازی در خصوص نحوه جمع‌آوری زکات فطره نیز انجام شود

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از برخورد پلیس امنیت با خیریه‌های مردم نهاد غیرمجاز در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی فضای مجازی در خصوص نحوه جمع‌آوری زکات فطره نیز انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ محمدرضا اسماعیلی در در نشست هماهنگی جمع‌آوری زکات فطره در شهرستان دماوند اظهار داشت: همچون گذشته برخورد با خیریه‌های مردم نهاد غیرمجاز در سطح شهرستان دماوند در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

وی افزود: امسال نماز عید فطر به صورت پراکنده در محلات مختلف برگزار می‌شود و نقاط بسیاری باید تحت پوشش نیروی انتظامی قرار گیرند، از این رو از کمیته امداد و بهزیستی درخواست می‌شود در صورت مشاهده فعالیت افراد غیرمجاز حتماً اطلاع‌رسانی به کلانتری و پاسگاه‌ها صورت گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: در صورتی که مواردی از فعالیت افراد غیرمجاز مشاهده و گزارش شد، نیروهای ذی‌ربط حتماً پیگیری و برخورد کنند.

اسماعیلی بیان کرد: در خصوص خیریه‌های غیرمجاز که در شهرهای مختلف از شهرستان دماوند فعالیت می‌کنند، به پلیس امنیت ابلاغ شده است که حتماً برخورد لازم را صورت دهند.

وی تصریح کرد: برخورد با نهادهای غیرمجاز می‌طلبد که اطلاع‌رسانی مردمی در فضای مجازی در خصوص نحوه جمع‌آوری زکات فطره نیز انجام شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: همچنین جمع‌آوری زکات فطریه که گفته می‌شود ظرف 24 ساعت بین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی تقسیم می‌شود باید اطلاع‌رسانی شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی موجب شفافیت و اعتماد بین مردم می‌شود و کمک‌های خود را به شماره حساب مورد اطمینان خود واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا