دادستان شهرستان دماوند خبر داد؛

بخشش قاتل محکوم به اعدام با رضایت اولیای دم و مساعدت دادسرای شهرستان دماوند/ این فرد در یک مشاجره‌ منجر به قتل ناخواسته شده بود

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از بخشش قاتل محکوم به اعدام با رضایت اولیای دم و مساعدت دادسرای این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در یک مشاجره‌ منجر به قتل ناخواسته شده بود که قاتل پرونده به مدت پنج سال زندانی می‌شود.

حسن ابراهیمی‌بسابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی تداوم فرهنگ صلح‌ و سازش در دستگاه قضایی، با پرونده‌ای در شهرستان دماوند مواجه شدیم که در سال ۹۰ اتفاق افتاد و یک مشاجره‌ منجر به قتل ناخواسته شده بود.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده قاتل این پرونده شناسایی و دستگیر شد و پس از اعلام نتیجه نهایی و قطعیت‌یافتن اجرای حکم توسط دیوان‌ عالی کشور، پرونده برای اجرای حکم به دادسرا نزد مرجع قضایی ارسال گردید.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: از آنجایی که دین مبین اسلام و نظام مقدس ما بر فرهنگ صلح‌ و سازش تاکید دارد درصدد بودیم که یک نفر رابه آغوش خانواده بازگردانیم که با تلاش دادسرای شهرستان دماوند، رضایت اولیای‌دم اتخاذ شد و حکم قصاص در مورد این قاتل اجرایی نگردید.

ابراهیمی ‌بسابی خاطرنشان کرد: به جهت اینکه قتل دارای جنبه عمومی‌ است و صرفا به قصاص منتهی نمی‌شود، مجازات این فرد در حال اجراست و قاتل پرونده به مدت پنج سال زندانی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا