نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

با هم‌افزایی بین کسبه، مسئولان اتحادیه‌ها و اصناف می‌توان قیمت‌ها را ساماندهی کرد

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با هم‌افزایی بین کسبه، مسئولان اتحادیه‌ها و اصناف می‌توان قیمت‌ها را ساماندهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی نیکو در نشست بررسی شرایط اقتصادی پس از افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: اقتصاد مبتنی بر عرضه و تقاضاست و یک موضوع دستوری یا حکومتی نیست بنابراین نیاز بازار و عرضه و تقاضا یک اصل است.

وی افزود: دو مؤلفه نا امیدی و بی‌اعتمادی در مشکلات مربوط به شکاف طبقاتی وجود دارد و روز به روز این شکاف عمیق‌تر می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق نظرسنجی‌ها روزی که برجام امضا می‌شد اعتماد عمومی 92 درصد بود اما امروز بعد از اتفاقات مختلف و دستگیری‌ها و بازرسی‌ها، بی‌اعتمادی به 81 درصد و نا امیدی به 76 درصد رسید.

میرزایی نیکو عنوان کرد: با جامعه‌ای مواجه هستیم که به مقبولیت و مشروعیت و موارد دیگر بی اعتماد شده و به ویژه تصمیمات عجولانه و شرح داده نشده و متفاوت بودن سخنان روسا در این اتفاقات مؤثر بوده است.

وی گفت: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و رئیس کمیسیون اقتصادی عضو سران قوا هستند و جالب است که رئیس کمیسیون امینت ملی که در جلسه بوده است سردمدار شده است و هر کسی یک علامت سؤال دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید دست به دست هم داده و اعتماد و امیدواری را ایجاد کنند.

میرزایی نیکو تصریح کرد: در شهرستان دماوند باید اقدامی صورت گیرد، باید با هم‌افزایی بین کسبه و مسئولان اتحادیه‌ها و اصناف قیمت‌ها را ساماندهی کرد چراکه در برخی نقاط قیمت‌ها به طور وحشتناکی افزایش یافته است.

میرزایی نیکو ادامه داد: نیاز است با نظارت‌های مناسب نه نظارت‌های قهری اوضاع را آرام و با هماهنگی‌ها مشکلات را رفع کنیم، در کل کشور براساس تصمیمات کشوری به دنبال رفع مسائل هستیم.

وی با اشاره به اقداماتی جهت رفع مشکلات مالیاتی کسبه عنوان کرد: سال گذشته معاون مالیاتی به شهرستان دماوند دعوت شد و 17 میلیارد بخشش گرفتیم، امسال نیز با ساماندهی اصناف می‌توان مالیات‌ها و ارزش افزوده را جمع بندی کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس به دنبال این هستیم که تلاش کرده و سختی‌هایی که مردم به دوش کشیدند را جبران کنیم، متأسفانه هیچ مسئولی حتی از مردم معذرت خواهی نکرد و اقدامات بی‌نتیجه را شاهد هستیم.

میرزایی نیکو بیان کرد: اولین اقدامی که در مجلس برای بودجه پیگیر آن هستیم این است که بنزین تک نرخی شود تا مشکلات ایجاد شده را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا