امام جمعه دماوند:

با روی کارآمدن دولت جوان انقلابی و حزب‌الهی امید به آینده بیشتر می‌شود/ منافع آمریکا در گرو بی‌ثباتی و آشوب در منطقه ما است

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه با روی کارآمدن دولت جوان انقلابی و حزب‌الهی امید به آینده بیشتر می‌شود، گفت: منافع آمریکا در گرو بی‌ثباتی و آشوب در منطقه ما است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که بعد از گذشت مدت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در مسجد جامع شهر برگزار شد، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی مثل آبی که به لانه مورچگان سرازیر شود، توطئه های جاری و آینده دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: منافع آمریکا در گرو بی ثباتی و آشوب در منطقه ما است اما حضور ایران در منطقه ثبات آفرین و امنیت بخش است.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه سازش با آمریکا مشکلات کشور را برطرف نمی کند بلکه راه را برای تسلط دوباره آنان بر ایران باز می کند، بیان داشت: آمدن بایدن و رفتن ترامپ تاثیری در سیاست های خارجی ما و آنان نداشته و نخواهد داشت چراکه آنان دو روی یک سکه هستند و هر دو ایران را تهدید می دانند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه انشالله دولت جوان و انقلابی آینده خنثی سازی تحریم را به رفع برجام اولویت دهد، گفت: اگر سیاست دولت در طول ۴ سال یا ۸ سال بر محور خنثی کردن تحریم باشد، استقلال کشور تقویت می شود؛ این مهم گرچه زمان‌بر است اما موثرتر، قابل اعتمادتر و راهگشاتر خواهدبود.

وی با تاکید براینکه آمریکایی که خود امروز دچار بحران های سیاسی و اقتصادی و اخلاقی است چطور می خواهد مشکلات ما را حل کند؟، خاطرنشان کرد: احتمال جنگ آمریکا با ایران مردود است زیرا امروز ابتکار عمل در دست ایران است و دشمن اگر خطای کوچکی کند، سیلی بزرگی خواهد خورد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی، یادآوری مناسبت های مهم انقلاب را مصداق بزرگداشتن ایام الله دانست و اظهار داشت: تکرار اهداف و پیام روزهای حماسه آفرینی مردم، از تحریف لفظی و معنوی ارزش‌ها جلوگیری می کند.

وی با اشاره به ایام الله ۹ و ۱۹ دی ماه در تاریخ ایران اسلامی، افزود: این ایام هم دینی و هم ضد آمریکایی است چرا که دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران عمیق و ریشه دار است.

خطیب جمعه دماوند با اشاره به درپیش بودن روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته انشالله مجلس عزای فاطمی با شور و شعور برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا