امام جمعه شهرستان دماوند:

باید از نیروهای جوان با انگیزه برای تحقق گام دوم انقلاب استفاده شود/ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کار، تلاش و سازندگی حضور همیشگی دارد

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه از نیروهای جوان با انگیزه برای تحقق گام دوم انقلاب استفاده شود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کار، تلاش و سازندگی حضور همیشگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اظهار کرد: امروز جوان مؤمن انقلابی موتور پیشران نظام اسلامی در جهت پیشرفت و تمدن سازی است گواه این موضوع بیانیه گام دوم انقلاب است؛ جوانان باید حضرت علی‌اکبر را الگو خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد جوانان افزود: ایشان بارها فرمودند مسئولین باید به جوانان اعتقاد داشته باشند و از نیروهای جوان با انگیزه برای تحقق گام دوم انقلاب استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدام احمقانه امریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بیان کرد: احمق‌های درجه یک حماقت درجه یک را مرتکب شدند، هدف امریکا منزوی کردن سپاه بود اما سپاه محبوب‌تر و شناخته‌تر شد.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: تروریستی‌ترین دولت دنیا دم خود را برای رژیم کودک کش صهیونیستی دم تکان می‌دهد، آمریکایی‌ها می‌خواستند برای اسرائیل خود شیرینی کنند اما نتیجه تلخی گرفتند؛ سپاه ایران نابود کننده تروریست‌ها است.

*سپاه پاسداران نور چشم مظلومان و مستضعفان و خار چشم ظالمان است/ سپاه در بعد اقتصادی در دوران تحریم از تهدیدها فرصت ساخت و در عرصه سازندگی خوش درخشید

فتاح دماوندی با اشاره به اقدامات سپاه در دوران دفاع مقدس و در مقابله با تروریست‌های تکفیری تصریح کرد: سپاه پاسداران نور چشم مظلومان و مستضعفان و خار چشم ظالمان است، امریکا و اسرائیل از دست سپاه عصبانی هستند و باید از این عصبانیت بمیرند.

وی افزود: سپاه در زمینه نظامی و امنیتی شعار نداد و عمل کرد که یک نمونه آن شهید حججی است که در راه دفاع از حریم اهل بیت سر دادند اما این فقط یک بعد عملکرد این نهاد انقلابی است؛ سپاه در بعد اقتصادی در دوران تحریم از تهدیدها فرصت ساخت و در عرصه سازندگی خوش درخشید.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اقدامات سپاه در ساخت راه‌ها و یا ساخت پالایشگاه‌ها گفت: هر کجا موضوع کار، تلاش و سازندگی باشد سپاه هم آنجا حضور دارد که یک نمونه آن کارهایی است که در زمان بلایی طبیعی انجام می‌دهد، دشمن از دست سپاه ناراحت است و باید هم باشد چرا که اقتدار و خودکفایی بی‌نظیری در حوزه نظامی دارد؛ تأمین امنیت خلیج فارس بر عهده سپاه است.

فتاح دماوندی تصریح کرد: سپاه در عرصه داخلی و خارجی موفق بوده و خوب عمل کرده است و همه بدانند ما از سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم.

وی افزود: یکی از مقامات بلند پایه آمریکایی گفته که حاج قاسم سلیمانی هراس انگیز است، نکته جالب این است که بسیاری از مقامات آمریکایی چند سال اخیر را صرف توقف کار افراد وفادار به سپاه قدس کرده‌اند و مبهوت اقدامات آنها مانده‌اند.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اظهار نظر یکی از مقامات ارتش امریکا مبنی بر این که اگر قاسم سلیمانی را ببینم از او خواهم پرسید که چه می‌خواهی گفت: به نظر من جواب این سؤال ساده است، مانند آیت الله مدرس که در جواب همین سؤال رضا شاه گفت می‌خواهم تو نباشی احتمالاً این مقام آمریکایی هم همین جواب را خواهد گرفت.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: امروز امریکا هفت هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده اما شاهدیم که مقامات سوریه و عراق خواهان خروج امریکا از کشورشان هستند، همه از این دولت مستکبر و زورگو بدشان می‌آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا