فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

باند حرفه‌ای سارقان منازل رودهن با 14 فقره سرقت در دام پلیس آگاهی دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند سارقان حرفه ای منزل و اعتراف به 14 فقره سرقت منزل در بخش رودهن این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در پی وقوع افزایش سرقت منزل به شیوه مشخص در حوزه بخش رودهن، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت لذا از همان ابتدا باندی بودن سرقت منازل برای پلیس محرز شد.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل پلیس آگاهی با با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی پیچیده در سطح حوزه موفق به شناسایی و رد پای احدی از سارقان شدند که نامبرده بلافاصله در یک عملیات غافل گیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد..

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: پس از دلالت متهم به پلیس آگاهی وی ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده که پس مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و نسبت به معرفی دیگر همدستان خود و مال خر اعتراف کرد.

محمدی بیان کرد: پس از شناسائی و دستگیری دیگر متهمان در عملیات های جداگانه و انجام بازجوئی های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده متهمان به 14 فقره سرقت منزل در سطح بخش رودهن اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا