بازدید میدانی مدیر آموزش و پرورش دماوند از ۱۲ واحد آموزشی شهر کیلان + فیلم و تصاویر

مدیر آموزش و پرورش دماوند از ۱۲ واحد آموزشی شهر کیلان بازدید میدانی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، زهرا طاولی، مدیر اداره آموزش و پرورش دماوند در نخستین دوره از بازدیدهای میدانی خود از سطح مدارس منطقه در روز پنج‌شنبه، ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۰ از ۱۲ مدرسه بخش فرهنگی منطقه کیلان بازدید و با جمعی از مدیران و معلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این مدارس شامل شهید نواب صفوی، ۱۲ فروردین، شهید مطهری، بلال حبشی، فلق و نرجسیه، حضرت زهرا (س)، انقلاب، امام صادق (ع)، شهید مفتح، شهدای بیدک و شهید حسن کریمی ساران بود.

در این بازدیدها، میرزاآقایی نماینده آموزش و پرورش در شهر کیلان و خانم عرب معاونت پرورشی، یاریگر مدیریت بودند که با همراهی مدیران توانمند و دلسوز مدارس، امر جمع‌آوری اطلاعات و تحقیقات میدانی را تسهیل نمودند.

مدیر اداره آموزش و پرورش دماوند همچنین در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر کیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

زهرا طاولی در این زمینه افزود: دیدار با اعضای محترم شورای اسلامی شهر کیلان و هم مجالستی و همفکری بزرگواران، نشان از همراهی، همدلی و دستگیری است که با توجه به رفع چالش‌ها در دوران پساکرونا، نوید کار جمعی، تفکر سیستمی و همدلی است که از ارکان سازمان‌های یادگیرنده می‌باشد.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر و تشکر و تبریک پیشاپیش به مناسبت عید میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و پایه‌گذار مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) از مردم شریف و شهیدپرور شهر کیلان، مسئولین، روحانیت معزز، نماینده محترم آ.پ در بخش کیلان که دلسوزانه پیگیر امور هستند، همکاران محترم، اولیاء و دانش آموزان که خانواده بزرگ آموزش و پرورش را تشکیل می‌دهند، مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام داشته و برای همگان آرزوی سلامتی و حُسن عاقبت دارم.

*ناشدنی‌ها را در حوزه تعلیم و تربیت به «شدن» تبدیل کنیم

«زهرا طاولی» مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در حاشیه بازدید از مدارس بخش فرهنگی منطقه کیلان اظهار کرد: طی بازدید از 12 مدرسه بخش شهر کیلان که بیشتر مدارس سطح بخش را پوشش می‌دهند، از نزدیک شاهد زحمات و تلاش‌های بسیار خوب همکاران خود بودیم.

طاولی افزود: عشق، علاقه و تعهد اخلاقی همه همکاران ما مایه افتخار است که در حوزه حرفه‌ای خود توانسته‌اند به مدارس حتی در دوران کرونا جان ببخشند و علی‌رغم همه دشواری‌هایی که در کار با آن مواجه هستند، اما نقاط ضعف را به قوت تبدیل نمایند.

وی گفت: همکاران پرتلاش ما با وجود شیوع ویروس کرونا و دور ماندن دانش‌آموزان از مدارس، با تدبیر خود توانستند تأثیر مثبتی در جریان آموزش برای جلب رضایت دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان داشته باشند و این امر جز با همکاری و تعاملات اولیاء با معلمان محقق نمی شد، اگر چه باور داریم که در بعضی شرایط می‌توانستیم تدابیر، برنامه‌ها و عملکرد بهتری نیز داشته باشیم.

مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه دماوند تصریح کرد: هم‌اندیشی، همدلی، تفکر جمعی و در کنار هم بودن‌ ذی‌نفعان، نقطه قوت و رویکرد جدیدی است که وضعیت مدارس را از حیث آموزشی و پرورشی می‌تواند به سطوح بالاتری در عرصه تعلیم و تربیت سوق دهد و مطمئناً یاری همکاران ما در سطح آموزشگاه‌ها و بخش اداری آموزش و پرورش و مساعدت‌های ادارات و نهادها و خانواده‌های محترم تأثیر مثبتی در این امر خواهد داشت.

طاولی با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا همکاران ما توانستند مدارس را از فضای ثابت همیشگی یعنی مدرسه به هر خانه یک مدرسه مبدل کنند، نگاه جدیدی درحوزه تعلیم و تربیت به روی ذینفعان گشوده است.

وی بیان کرد: همواره قدردان زحمات همکاران خود هستیم که توانستند ارتباط و تعامل بین سه حوزه دانش‌آموزان، اولیا و معلمان را پایدار نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که برای روزها و سال‌های آینده منطقه در نظر گرفته شده، افق و چشم‌انداز جدیدی را به روی فرزندان عزیزمان روشن خواهد کرد که در لوای برنامه‌های درسی ملی و سند تحول بنیادین لحاظ گردیده و بستر مناسبی برای رشد و بالندگی فرزندانمان مهیا می‌کند و روزنه امیدی برای تغییر نگرش‌ها و تغییر نشدن‌هاست.

مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه دماوند تأکید کرد: از همکاران حوزه آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان دماوند درخواست داریم که ناشدنی‌ها را به «شدن» تبدیل کنیم؛ چراکه باور ما این است که در بستر طبیعت بسیاری زیبای دماوند و با توانایی‌های بالقوه‌ خانواده‌ها و استعداد ویژه دانش‌آموزان می‌توانیم از این ظرفیت‌ها بهترین استفاده را داشته باشیم.

انتهای پبام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا