بازدید مسئولین فرهنگی شهرستان دماوند از غرفه فروش کتاب‌های مولفان در بازارچه نگین/ ارائه بیش از 300 عنوان کتاب از 200 نویسنده در بازارچه کتاب دماوند

به مناسبت هفته کتاب و روز «کتاب فروشی، پاتوق فرهنگی» مسئولین فرهنگی شهرستان دماوند ازغرفه فروش کتاب‌های مولفان در بازارچه نگین بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صبح پنجشنبه 30 آبان ماه غلامرضا عبدالله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند و حسین محمدی مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند به همراه جمعی از همکاران از غرفه فروش کتاب‌های مولفان شهرستان در بازارچه نگین بازدید کردند.

در این دیدار عبداله بیگی ضمن تاکید بر نقش و جایگاه کتاب و کتابخوانی در توسعه و انتقال علوم بشری تاکید نمود: امروزه با وجود توسعه فضاهای مجازی  خواندن کتاب به صورت فیزیکی جایگاه خاص خود را در بین اهالی کتاب و کتابخوانان حفظ نموده است.

وی افزود: توجه ویژه به جایگاه تالیف کتاب و ایجاد انسجام بین مولفین شهرستان دماوند و تلاش برای رفع نیازهای این قشر فرهیخته از جمله اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در سالهای اخیر بوده که اختصاص یک فضای نمایشگاهی و فروشگاهی ویژه مولفین شهرستان دماوند در محل بازارچه نگین یکی از دستاوردهای آن میباشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند گفت: غرفه فروش کتابهای مولفان شهرستان  از ابتدای امسال با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند فعالیت خود را آغاز نموده و امید است با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پس از کاهش آسیب‌ها ی بیماری کرونا شاهد گسترش حیطه خدماتی آن باشیم.

شایان ذکر است بازارچه کتاب دماوند هم‌اکنون با بیش از 300 عنوان کتاب از 200 نویسنده شهرستان در معرض بازدید و استفاده عمومی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا