امام جمعه دماوند:

ایران کانون دکترین مقاومت و الگوی جبهه‌های مقاومت دنیاست/ حدود ۴ میلیون بیکار زیبنده دولت اسلامی نیست

امام جمعه دماوند با بیان اینکه مشکلات اقتصاد کشور به علت عملکرد ضعیف دولت‌های فعلی و گذشته است، گفت: حدود ۴ میلیون در کشور زیبنده دولت اسلامی ما نیست.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دماوند در جمع نمازگزاران ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد امام راحل به مقاومت در سیره ایشان پرداختند.

وی افزود: نظریه مقاومت امام خمینی (ره) قلب غرب و آمریکا را نشانه گرفت و ایران کانون دکترین مقاومت و الگوی جبهه‌های مقاومت دنیاست.

امام‌جمعه دماوند تأکید کرد: البته استقامت در راه حق باید در همه زمینه‌ها انجام شود و برای حفظ فرهنگ اسلامی همه باید مقاومت کنیم.

فتاح دماوندی ادامه داد: اما امروز این مسائل اقتصادی و فرهنگی است که بر فرهنگ و امنیت مردم تأثیرگذار می‌باشد و اگر در جامعه مشکلات اقتصادی مردم را آزار می‌دهد، نتیجه عملکرد ضعیف همه دولت‌های فعلی و گذشته است.

وی بیان کرد: در طول ۲۱ سال گذشته با توجه به شعارهای سال جهت تقویت اقتصاد کشور مسئولان آن‌چنان که باید به مسئله اقتصاد توجهی نکردند.

امام‌جمعه دماوند با بیان اینکه اقتصاد بر ازدواج و فرزند آوری تأثیر مستقیمی دارد، گفت: همچنین علاوه بر این اقتصاد بر جرم، فساد، طلاق و کاهش جمعیت تأثیر فراوان دارد که متأسفانه حدود ۴ میلیون بیکار زیبنده دولت اسلامی نیست.

فتاح دماوندی ادامه داد: مسئولان در دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه برای حل مشکلات اقتصادی تصمیمات شجاعانه، عاقلانه و امیدوارکننده بگیرند.

وی عنوان کرد: مردم هنوز وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور را فراموش نکرده‌اند و منتظر تحقق وعده‌های اقتصادی ایشان برای بهبود وضعیت رفاهی هستند.

امام‌جمعه دماوند با اشاره به اینکه در مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر ضعیف عمل کرده‌ایم، گفت: در رابطه با امربه‌معروف و نهی از منکر هم دولت مسئول است و هم مردم که علاوه بر این وظیفه ما تذکر لسانی و زبانی است.

فتاح دماوندی با تأکید بر اینکه از مردم شریف شهرستان دماوند خواستاریم اگر منکری را دیدند، اطلاع‌رسانی کنند، تصریح کرد: همچنین در ادارات شهرستان دماوند مردم اگر خلافی دیدند مستندا گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر ناهنجاری‌های اخلاقی و رفتاری مسئول است، گفت: مردم موارد خلاف را به نیروی انتظامی اطلاع دهند و نیروی انتظامی وظیفه دارد، ارزش‌های اسلامی را حفظ کند.

وی عنوان کرد: در عرصه منطقه‌ای و جهانی شاهد عقب‌نشینی کاخ سفید و نیاز به توجه بیشتر نسبت به عملیات فریب شکن دشمن باید باشیم.

امام‌جمعه دماوند تصریح کرد: طبق اعلام وزیر امور خارجه دولت ترامپ آماده است با ایران بدون هیچ پیش‌شرطی وارد مذاکره شود و این در حالی است که قبلاً ۱۲ شرط گذاشته بودند و این همان بازی روانی جدید آمریکاست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا