رئیس اداره گاز شهرستان دماوند:

اکثر نقاط شهرستان دماوند از شبکه گازرسانی برخوردارند/ هیچ شهرستانی به اندازه شهرستان دماوند تقاضای انشعابات گازرسانی ندارد/ عدم بکارگیری اتباع بیگانه فاقد مجوز کار در پروژه‌های شرکت گاز دماوند

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند با بیان اینکه اکثر نقاط شهرستان دماوند از شبکه گازرسانی برخوردارند، گفت: هیچ شهرستانی به اندازه شهرستان دماوند تقاضای انشعابات گازرسانی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، اصغر مهری در نشست کارگروه حقوق شهروندی شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: اکثر نقاط شهرستان از شبکه گازرسانی برخوردارند و به دلیل ساخت و سازهای جدید این مهم ادامه دارد، هیچ شهرستانی به اندازه شهرستان دماوند تقاضای انشعابات گازرسانی ندارد.

وی افزود: آگاهی بخشی مردم از اقدامات انجام شده یکی از حقوق شهروندیشان است و این اطلاعرسانی به روش‌های مختلف همچون در سایت اداره گاز انجامشده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند گفت: سرعت در نصب تجهیزات یکی از اولویت‌های اداره گاز است که سعی شده است در جهت بهبود آن گام برداریم که در این خصوص پایش‌های سه ماهه نیز صورت می‌گیرد و در هر دوره علت مشکلات در جهت رفع آنها بررسی می‌شود.

مهری ادامه داد: ارائه دستورالعمل مشخص در خصوص فعالیت و حقوق پیمانکاران حفاری، تعریف یک نفر به عنوان نماینده hse پیمانکار در شهرستان و نقش داشتن ادارات در تصمیمگیری‌ها و پیشنهادات، توجه به تردد سالمندان و معلولان و هدایت آنها به محیط اداره از دیگر اقدامات در زمینه حقوق شهروندی است.

این مقام مسئول عدم بکارگیری اتباع بیگانه و فراهم کردن شرایط کار برای نیروهای بومی، همچنین اخطار کتبی به کسانی که این افراد را بکار می‌گیرند در زمره حفظ حقوق شهروندی در این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا