مسابقه نجات تخم مرغ و چالش جاذبه در دماوند+تصاویر

اولین دوره مسابقه نجات تخم مرغ و چالش جاذبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

damavandiau (4)به گزارش تارود رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این خصوص اظهار داشت: این مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با شرکت 48 تیم از رشته‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

محمد رضا حاج علی اکبری در ادامه افزود: از ماه‌ها قبل و با تشکیل کمیته علمی، ثبت نام و تکمیل فرم‌های برای شرکت در مسابقه آغاز شد و بنابر تصمیمات اتخاذ شده قرار شد این مسابقات در سطح دانشگاه آزاد اسلامی دماوند و با حضور تمامی دانشجویان از رشته های مختلف برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: 48 تیم شرکت کننده در این دوره از مسابقات در گروه‌های حداکثر 3 نفره به ساخت سازه اقدام کردند و آن را به مسئولان اجرایی تحویل دادند.

این مقام مسئول از برگزاری سطح بالای این مسابقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خبر داد و بیان داشت: پرتاب سازه‌ها در این مسابقه در ارتفاع 16 متری صورت می‌پذیرد که در مقایسه با مسابقه مشابه برگزار شده در دانشگاه امیرکبیر از ارتفاع 13 متری، از سطح بالاتری برخوردار است.

حاج علی اکبری ضمن تشکر از مسئولان دانشگاه و دانشجویان واحد دماوند تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد برگزاری دور دوم این مسابقات در سطح منطقه ای و با کیفیت بالاتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خواهیم بود.

دبیر علمی و اجرایی این مسابقه نیز در حاشیه این مراسم گفت: این مسابقات با هدف پویایی دانشجویان و آشنایی با مفاهیم سازه‌ای از جمله مقاومت مصالح، تعادل نیروها و میرایی نیروها برگزار شد و سازه های خلاقانه و مبتکرانه‌ای توسط دانشجویان ساخته شد.

دکتر محمد علی ستوده اظهار داشت: این مسابقه به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند انجام پذیرفت و تمامی مراحل ثبت نام و تکمیل فرم‌های مربوط به این مسابقه به صورت اینترنتی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تارود؛ در این دوره از مسابقات، تیم سبز به سرپرستی کاوه افضلی با وزن سازه 5/8 گرم به مقام برتر دست یافت.

همچنین تیم واو اگ (VAVE EGG) به سرپرستی سارا نیرومند در بخش هنر سازه ای، تیم پر طلای عمران با حضور سید حسام الدین میر عمادی و نامدار ساعدی، تیم پویا با حضور حسن حبیبی و سلما تیموری در زمینه خلاقیت و نوآوری برتر شدند.

شایان ذکر است تیم اهورا مزدا به سرپرستی رامین خنده رو در زمینه طراحی و عملکرد عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا