فرماندار شهرستان دماوند:

پیش فروش حق انشعاب فاضلاب شهری دماوند از اوایل آذرماه/ اجرای عملیات پروژه طرح فاضلاب دماوند تا دهه فجر

فرماندار شهرستان دماوند از پیش فروش حق انشعاب فاضلاب شهری از اوایل آذرماه و اجرای عملیات پروژه طرح فاضلاب شهری این شهرستان تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست بررسی طرح فاضلاب شهری شهرستان دماوند در سال جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پروژه فاضلاب شهری شهرستان دماوند جزء اولویت‌های نخست برنامه کاری آبفای شرق استان تهران است که طبق قرارداد با آبفا بعد از تعطیلات باید حفاری شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب را شروع کنیم و شهرداری باید از هم‌اکنون در فکر مقدمات آن باشد.

وی افزود: عملیات خطوط انتقال نیز به‌زودی شروع می‌شود و تکلیف تصفیه خانه مشخص شده است، طبق وعده‌ای داده شده به شهروندان امسال پروژه فاضلاب شروع می‌شود که این اتفاق را شاهد هستیم و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: اعلام آغاز پروژه مذکور به صورت نمادین همراه با چند شهر دیگر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور صورت خواهد گرفت و طبق مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر دماوند میزان مبلغ حق انشعاب فاضلاب تعیین شده است.

صفری بیان کرد: دستگاه‌های مرتبط آب، برق، تلفن و … باید در جریان این عملیات طرح فاضلاب شهری باشند که وقتی پروژه فاضلاب در شهر شروع می‌شود همه باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: این پروژه 3 ساله است و طولانی نیست بنابراین باید حتماً طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش برویم و مقدمات اجرایی کار تقریباً آماده شده و در این مرحله سراغ عملیات اجرایی می‌رویم.

فرماندار شهرستان دماوند تأکید کرد: دستگاه‌های مربوطه مکلفند به موجب این صورت جلسه اقدامات لازم را انجام دهند تا از برنامه عقب نمانیم، باید به این موضوع با اهمیت بسیاری نگاه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا