فرماندار شهرستان دماوند:

انسداد مسیر تفرجگاه‌های طبیعت شهرستان دماوند توسط شهرداری‌ها/ احتمال بروز فاجعه بحران شیوع کرونا در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از انسداد مسیر تفرجگاه‌های طبیعت شهرستان دماوند توسط شهرداری‌ها خبر داد و گفت: احتمال بروز فاجعه بحران شیوع کرونا در شهرستان دماوند وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست ستاد بیماری کرونای شهرستان دماوند اظهار داشت: شرایط فعلی بیماری کرونا باعث نگرانی هایی شده است، اما تعطیلی استان های تهران و البرز نشانه‌ای از اقدامات جدید دولت در راستای پیشگیری جدی از شیوع ویروس کروناست.

وی افزود: شهرستان دماوند همانند شهر تهران وضعیت مناسبی در زمینه بیمارستانها، درمانگاه ها و مراکز پزشکی ندارد و اگر تصمیمات جدی در این راستا اتخاذ نشود، ممکن است شاهد بروز فاجعه باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سرعت در تزریق واکسن و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا می‌تواند این خطر را برای همیشه از کشور و شهرستان دماوند دور کند.

حیدری تصریح کرد: مهمترین موضوعی که باید در تعطیلات پیش‌رو در دستور کار قرار گیرد، نظارت بیشتر و افزایش تعامل در خصوص اجرای محدودیت‌های مربوط به اصناف است.

وی افزود: اصناف بیشترین آسیب را از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا متحمل شدند، اما بر کسی پوشیده نیست که این حوزه نقش بسزایی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس دارد.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: صنوف ضروری و غیرضروری از طریق رسانه‌ها اعلام شده است؛ بر این اساس حوزه بازرسی اصناف و اماکن باید نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند تا نیاز به برخوردهای قهری نباشد.

حیدری گفت: علاوه بر وجود تفرجگاه‌ها، طبیعت شهرستان دماوند پذیرای گردشگران است، از این رو شهرداری‌ها باید نظارت ویژه‌ای داشته و تمام مسیرها به سمت تفرجگاه ها مسدود شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا