مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

انجام بیش از 4800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در دماوند طی سال 97/ نظارت‌بر توزیع 10 هزار تن کالاهای تنظیم بازار در دماوند/ کشف و ضبط 7500 نخ سیگار و کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در دماوند

مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از انجام بیش از 4800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در این شهرستا طی سال 97 خبر داد و گفت: 7500 نخ سیگار و کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان دماوند کشف و ضبط شده است.

علی یزدان‌پرست در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به تعداد بازرسی‌های انجام شده در سال 97 اظهار کرد: امسال حدود سه‌هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، 900 مورد تولیدی و 400 مورد سردخانه و انبار صورت گرفته است.

وی با اشاره به 120 مورد گشت مشترک انجام شده و نظارت بر توزیع 10 هزار تن کالاهای تنظیم بازار در شهرستان دماوند، گفت: با همکاری پلیس آگاهی و شبکه بهداشت حدود پنج هزار نخ سیگار، 2500 قلم کالای آرایشی و بهداشتی و یک‌هزار قلم محصول دارویی قاچاق امسال کشف و ضبط شد.

*توزیع 35 تن گوشت منجمد گوساله برزیلیبرای رستوران‌داران و چلوکباب‌داران دماوند/ روند توزیع گوشت گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای دماوند در چند روز اخیر متوقف شده است

مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: طی هماهنگی‌های انجا گرفته 35 تن گوشت منجمد گوساله برزیلی به عنوان سهمیه مخصوص رستوران‌داران و چلوکباب‌داران در حال توزیع می‌باشد.

یزدان‌پرست ادامه داد: همچنین پیش از این گوشت گرم به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ارائه می‌گردید و این در حالی است که در چند روز اخیر روند توزیع آن متوقف شده است.

*توزیع 4 هزار کیلوگرم شکر بین قنادان دماوند/ عرضه 30 هزار کیلوگرم برنج در نمایشگاه‌های بهاره دماوند 

مسئول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با اشاره به میزان کالاهای جذب شده، گفت: حدود  چهار هزار کیلوگرم شکر بین قنادان توزیع و 30 هزار کیلوگرم برنج در نمایشگاه‌های بهاره شهرستان دماوند عرضه گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا