امام‌ جمعه رودهن:

طرح گرانی بنزین و حذف یارانه‌ها تأسف‌آور است/ مدیران کشوری و استانی در انتخاب مسئولان شهرستان دماوند دقت کنند

امام‌ جمعه رودهن با بیان اینکه طرح گرانی بنزین و حذف یارانه‌ها تأسف‌آور است، گفت: مدیران کشوری و استانی در انتخاب مسئولان شهرستان دماوند دقت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (ع) اظهار کرد: در زمان حضرت علی (ع) فتنه‌ها گسترده شده بود و معروف‌ترین فتنه‌گران بنی‌امیه بودند.

امام‌ جمعه رودهن ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران یک قطره از اقیانوس اسلام است و در همین قطره، تاریخ تکرار شده است و در سال 88 شاهد فتنه‌ای بودیم که با درایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم در حماسه 9 دی، فتنه سرکوب شد.

مدیح خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی فتنه‌های زیادی را شاهد بودیم و در این سال‌ها حدود 20 فتنه قرار بود انقلاب اسلامی را نابود کند.

وی افزود: فتنه ملی‌گراها در اولین سال انقلاب اسلامی شکل گرفت و اعتقاد داشتند حکومت دین‌دارها باید شکل گیرد و اصل ایران است و بعد اسلام وجود دارد اما امام راحل فرمودند این افراد عقیده خاص به انقلاب و اسلام ندارند.

امام‌ جمعه رودهن بیان کرد: در همان زمان‌ها، لانه جاسوسی اشغال و اسناد فاش شد و فتنه ملی‌گراها از بین رفت؛ فتنه دوم انقلاب بنی‌صدر بود که خود را حتی بالاتر از امام خمینی (ره) می‌دانست اما در نهایت به خاطر همین غرور باعث نابودی خود شد.

وی ادامه داد: در نهایت تمام فتنه‌گران به صدام خائن پیوستند و تمام دنیا شاهد بودند که به دست فتنه‌گر اصلی جهان یعنی آمریکا نابودند شدند.

مدیح در خصوص دیگر فتنه‌گرها در این 40 سال انقلاب اسلامی تصریح کرد: جریان دوم خرداد سه گروه بودند که شامل تفکر اسلام منهای اسلام بود که از دل دوم خرداد درآمد و جریان سکولار را به وجود آوردند و علیه پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) و اسلام و جمهوری اسلامی نوشتند و متأسفانه دولت به‌شدت از آن‌ها حمایت کرد.

امام‌جمعه رودهن اضافه کرد: سکولارهای دوم خرداد دو دسته شدند؛ عده‌ای از کشور گریختند و یک عده‌ای ماندند که فتنه‌های بعدی را مانند فتنه 88 برنامه‌ریزی کنند.

مدیح در خصوص فتنه 88 اظهار داشت: در تمام فتنه‌های گذشته فردی مطمئن نبودند و هیچ‌وقت مسئولیتی نداشتند و سران فتنه‌های 88 که ادعای یاوری امام راحل را می‌کردند، در رأس فتنه 88 بودند و هر سه می‌گفتند یا ما باید حضورداشته باشیم یا جمهوری اسلامی ایران نباید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: سران فتنه می‌گفتند ما از رهبری و قانون اساسی عبور می‌کنیم یا ما مسئول هستیم یا هیچ فردی را قبول نداریم؛ فتنه‌گران 88 مانند منافقین بودند و نظام جمهوری اسلامی ایران را طلبکارانه برای خودشان می‌خواستند.

خطیب نماز جمعه رودهن خاطرنشان کرد: فتنه‌گران 88، خبرنگارانی را آموزش داده بودند که به نفع خودشان خبر تهیه کنند و شکل‌گیری انقلاب سبز از آنجا بود و 17 کشور از انقلاب سبز دفاع کردند که با حماسه یوم‌الله 9 دی نابود شد.

مدیح افزود: 20 انقلاب مخملی در دنیا بوده و آمریکا در آن پیروز شده است، اما با درایت مقام معظم رهبری و حضور یکپارچه مردم در یوم‌الله 9 دی، انقلاب اسلامی ایران همچنان باقدرت وجود دارد.

امام‌جمعه رودهن اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه باید جلوی گرانی‌ها را بگیرد و خبر داریم برخی از نمایندگان متأسفانه گرانی بنزین و حذف یارانه‌ها را امضا کردند که جای تأسف دارد.

مدیح اضافه کرد: در روز یکشنبه، 10 دی‌ماه همایش یاوران انقلاب در خصوص یوم‌الله 9 دی‌ماه در رودهن برگزار خواهد شد و تمام مسئولان و مردم ولایت مدار رودهن در این مراسم حضوری پررنگ داشته باشند.

امام‌جمعه رودهن گفت: شهرستان دماوند انقلابی است و از زمان اوایل انقلاب اسلامی جزو بهترین‌های ایران بودند و مردم شهرستان دماوند در تمام مراسم‌های مذهبی و فرهنگی حضوری فعال دارند.

مدیح ادامه داد: مدیران کشوری و استانی به انقلابی بودن شهرستان دماوند توجه کنند و از انتخاب مسئولانی که اصل انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را قبول ندارند، صرف‌نظر کنند و آن‌ها را به‌عنوان مسئول معرفی نکنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا