با همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد دماوند؛

امکان استفاده دانشجویان دانشگاه آزاد دماوند از «کتابخانه الکترونیک دانشگاهی» فراهم شد

امکان استفاده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از «کتابخانه الکترونیک دانشگاهی» فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، کاد یک کتابخانه جامع الکترونیکی تخصصی در ایران است و با ده‌ها هزار عنوان کتاب مرجع، درسی و کاربردی در خدمت جامعه علمی کشور است.

«کاد» نخستین و جامع‌ترین کتابخانه الکترونیکی تخصصی در ایران است و با ده‌ها هزار عنوان کتاب مرجع، درسی و کاربردی (به زبان انگلیسی) و مجموعه کاملی از 60 استاندارد معتبر جهانی که روزانه بر تعداد آنهـا افزوده می‌شود، می‌تواند نقش مهمی در تامین منابع علمی مورد نیاز شما ایفا کند.

حسن اسداللهی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بیان ویژگی‌های منحصر به فرد کاد اظهار کرد: «منابع کاد در همه گرایش‌های رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و پزشکی طبقـه‌بنـدی شـده‌اند ضمن اینکه امکانات ویـژه نـرم افزاری کاد از قبیل موتور جستجو، لغتنامه عمومی و تخصصی، موتور خواندن متن کتاب‌ها، فلش کارت، پرینت، دانلود و ده‌ها امکان دیگر، آن را به ابزاری کارآمد برای استفاده بهینه از منابع و کتاب‌های دیجیتال تبدیل کرده است.

وی افزود: دسترسی به این کتابخانه ارزشمند، از طریق مراجعه به صفحه اصلی وب سایت دانشگاه و یا بخش حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد دماوند امکان پذیر است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا