مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران:

امور مساجد، شبکه‌های تبلیغی و فرهنگی باید متعهدانه کمک حال هم باشند/ فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید با کیفیت و کارآمدی پیش بروند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اينکه امور مساجد، شبکه‌های تبلیغی و فرهنگی باید متعهدانه کمک حال هم باشند، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید با کیفیت و کارآمدی پیش بروند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سهرابی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: تنوع در نهادها و مسئولیت‌ها کارها را کمی سخت و کند می‌کند، همچنین اگر این سازمان با نیروی تازه نفس و جوان به میدان بیاید و مابقی را کنار بگذارد به ابتدای بحران‌های جدید می‌رسد.

وی افزود: قرار نیست جای کسی را تنگ کنیم اما مقدورات خود را هر چه که هست به اشتراک می‌گذاریم تا به مردم بیشتر خدمت کنیم و ظرفیت‌های مردمی ایجاد شود لذا اساس فعالیت‌ها بر همکاری و تعامل است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ائمه جمعه محور فعالیت‌ها هستند و نیز نسبت به امور مساجد، شبکه های تبلیغی و فرهنگی نیز باید متعهدانه کمک حال باشیم تا همه با کیفیت و کارآمدی پیش بروند.

سهرابی ادامه داد: سازمان تبلیغات از آرم‌ها گذشته و برای آرمان سازمان که خدمتگزاری به مردم است تمرکز کرده و به دنبال مطرح کردن خود و جایگاهی نبوده است. رمز موفقیت این سازمان در شهرستان دماوند طی دو سال اخیر این موارد بوده است.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کردن دیگران را نشانه عقب افتادن خود نمی‌داند و آنها را فرصت و افتخار برای خود می‌داند لذا با این شکل می‌توان بین گروه‌ها وحدت ایجاد ‌کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: امید است از ظرفیت‌های ایجاد شده توسط رئیس سابق تبلیغات اسلامی دماوند به درستی استفاده شود و رئیس جدید که بومی شهرستان و مشرف و دلسوز به مشکلات است، فرصت‌های جدیدی را خلق کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا