رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خبر داد؛

امدادرسانی به ۷ نفر حادثه دیده تفریحات زمستانی در محدوده تیوپ سواری پیست آبعلی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از امدادسانی عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در روز جمعه به ۴ حادثه و ۷ نفر حادثه دیده خبر داد.

سعید طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به جزئیات حوادث امدادرسانی  شده در روز جمعه توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اظهار داشت: در حادثه اول که در پی تفریحات زمستانی در محدوده تیوپ سواری پیست آبعلی شکل گرفت؛ یک مصدوم برجای ماند که توسط عوامل هلال احمر، اورژانس و افراد محلی امدادرسانی شد و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد که این عملیات در ساعت ۱۴ و ۴۵ خاتمه یافت.

وی افزود: در حادثه دوم آسیب دیدگی از ناحیه کمر آقای ۲۰ ساله که همانند حادثه اول متاسفانه در حین انجام تفریحات زمستانه در محدوده تیوپ سواری پیست ابعلی رخ داد که از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان تهران به مرکز پاسخگویی شهرستان دماوند اطلاع رسانی شد.

در این حادثه مصدوم توسط عوامل هلال احمر پس از انجام خدمات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شد که این عملیات در ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه به اتمام رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در باره حادثه سوم گفت: متاسفانه روز جمعه ، روز پر حادثه ای در پیست آبعلی بود که در حادثه سوم آسیب دیدگی از ناحیه نخاع یک خانم ۲۲ ساله به جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی از پایگاه امداد و نجات آبعلی به محل حادثه اعزام شدند.

طاهری گفت: مصدوم پس از اقدامات درمانی اولیه توسط عوامل هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد .

وی تصریح کرد: در ساعت ۱۷ و ۵۲ دقیقه گیرافتادگی یک خودرو با ۳ سرنشین خانم و ۱ آقا در منطقه مشاء به هلال احمر دماوند گزارش شد که عوامل هلال احمر در این حادثه امدادرسانی کردند .

این مقام مسئول در پایان گفت: از گردشگران و ورزشکاران تقاضا داریم در حین انجام تفریحات زمستانه جان خود و خانواده خود را در اولویت و احتیاط را شرط کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا