برگزاری انتخابات اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی دماوند/ انتخاب «مجید کلاکی»‌ به‌عنوان رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از برگزاری انتخابات الکترونیک اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی این شهرستان خبر داد.

موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: انتخابات انتخابات الکترونیک اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی شهرستان دماوند به استناد ماده ۲۲ قانون نظام صنفی و آیین نامه مربوطه با حضور اعضای هیات اجرایی نظارت بر انتخابات اتحادیه‌های صنفی در محل اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: با شرکت حداکثری، اعضای اتحادیه مذکور بر سر صندوق‌های الکترونیکی رأی حاضر شده و نمایندگان خود در از میان کاندیدای این دوره از انتخابات به عنوان هیات مدیره و بازرس اتحادیه انتخاب کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند بیان کرد: رأی گیری از ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ به طول انجامید که در پایان پس از اخذ رأی‌گیری و شمارش میزان حداکثر آرا کاندیدا به ترتیب مشخص شد.

احمدی با اشاره به نتایج رسمی آرا گفت: در این دوره از انتخابات “مجید کلاکی، حسین درویش غلامی، مهدی فولادی، عباس محمدی، میثم گل‌آقایی” به عنوان نفرات اصلی اعضای هیات مدیره این صنف انتخاب شدند.

لازم به ذکر است «مجید کلاکی»‌ با کسب بیشترین آراء به‌عنوان رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی شهرستان دماوند انتخاب شد.

انتخابات اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی دماوند (1) انتخابات اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی دماوند (1) انتخابات اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی دماوند (1) انتخابات اتحادیه فروشندگان لوازم الکترونیکی و نهادهای کشاورزی دماوند (1)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا