افق تازه‌ای در جهت توسعه و رفع مشکلات بیشتر مردم شهرستان دماوند پیدا شده است/ تقدیر امام جمعه آبسرد از استاندار جوان و انقلابی تهران

امام جمعه آبسرد گفت: افق تازه‌ای در جهت توسعه و رفع مشکلات بیشتر مردم شهرستان دماوند پیدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر آبسرد ظهر امروز با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، جمعی از مسئولان و حضور پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین میر شریفی، امام جمعه شهر آبسرد و حومه در مصلی نماز جمعه شهر آبسرد برگزار شد.

امام جمعه شهر آبسرد در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به خدمات مطلوب دولت مردمی گفت: عملکرد دولت سیزدهم از زمان شروع به کار بسیار مفید و کاربردی بوده است و البته باید به این دولت فرصت داد تا بتواند کاستی ها و کم کاری های گذشته را جبران نماید و جنگل سوخته را به گلستان تبدیل کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میر شریفی با تقدیر از استاندار جوان، انقلابی و جهادی تهران بابت توجه ویژه به شهرستان دماوند گفت: کار جهادی و تلاش شبانه روزی، همراه با برنامه و هدفمند از بدو ورود استاندار در استان تهران شکل خاصی به خود گرفته است و در شهرستان دماوند نیز با ورود فرماندار جوان، تلاشگر و انقلابی، فصلی جدیدی در خدمت رسانی به مردم شهرستان دماوند آغاز شده است که با حضور مستمر در جمع مردم و پیگیری مطالبات به جا مانده و تحقق آن در مدت کوتاه، افق تازه ای در جهت توسعه و رفع مشکلات بیشتر مردم شهرستان پیدا شده است.

امام جمعه شهر آبسرد ادامه داد:حضور پررنگ مدیریت شهرستان در تعطیلات نوروزی و بازدید و نظارت مستمر بر ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند، نشان از روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر نماینده عالی دولت در دماوند دارد.

وی افزود: همه مردم و مسئولین شهرستانی در کنار فرماندار جوان و انقلابی شهرستان در جهت حل مشکلات، معضلات و تحقق مطالبات مردم شهرستان دماوند خواهیم بود و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

شایان ذکر است درحاشیه نماز جمعه شهر آبسرد فرماندار شهرستان دماوند، در دیدار چهره به چهره با شهروندان ضمن بررسی مشکلات مردم، راهکارهای قانونی را ارائه و دستورات لازم جهت رفع مشکلات مردمی را صادر کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا