فرماندار شهرستان دماوند:

افزایش ۲۵ درصدی صندوق‌های رأی در شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از افزایش ۲۵ درصدی صندوق‌های رأی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در پنجمین نشست هم‌اندیشی با دبیران احزاب و گروه های سیاسی شهرستان دماوند اظهار داشت: هوشیار کردن افراد بی تفاوت به شرکت در انتخابات، هنر احزاب و گروههای سیاسی است، ممکن است توجیهاتی برای عدم حضور افراد در پای صندوق رای وجود داشته باشد، اما هنر احزاب و نخبگان سیاسی، ایجاد رضایت در فرد به جهت شرکت در انتخابات است.

وی افزود: انتخابات 1400 با بیماری کرونا همراه است و در خصوص حمایت احزاب از کاندیداها، باید سلامت مردم در نظر گرفته شود و احزاب در چارچوب رعایت پروتکلها، با مجموعه اجرایی تعامل بالایی داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: ما در شهرستان دماوند زودتر از سایر شهرستان‌ها اقدام به برگزاری نشست‌های ستاد برگزاری انتخابات کردیم.

حیدری عنوان کرد: با توجه به افزایش جمعیت در شهرستان دماوند، 25 درصد به تعداد صندوق‌های این شهرستان افزوده خواهد شد تا با آمادگی کامل به استقبال انتخابات 1400 برویم.

وی گفت: تلاش ما بر این است که با بررسی قانونمند صلاحیت کاندیداها، حق کسی ضایع نشود و فضایی ایجاد شود تا آگاهی سیاسی لازم با فعالیت گروهها و احزاب سیاسی به مردم ارائه شود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: احزاب به عنوان عامل تاثیر گذار و نهاد رابط بین حاکمیت و مردم هستند.

حیدری گفت: با توجه به شرایط شهرستان دماوند شاهد افزایش استقبال در حوزه شوراهای اسلامی در دوره قبل بودیم و در این دوره نیز این مشارکت افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم فضای مشارکت و گفتگوی سیاسی بیشتر شود؛ افرادی که مسئولیت احزاب مختلف را بر عهده دارند، باید دراین حوزه فعالیت بیشتری داشته باشند تا در نهایت فردی انتخاب شود که در توسعه کشور نقش پررنگی ایفا کند.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: عدم روشنگری حد وظایف شوراها توسط احزاب برای مردم، موجب بیان شعارهای غیر واقعی توسط کاندیداها میشود و احزاب از نهادهای توانمندی است که میتواند در این حوزه فعال باشد.

حیدری گفت: وجود گروههای مختلف با عقاید متفاوت، سیر مشارکت را بالا میبرد؛ وجود عقاید مختلف در بین گروه های سیاسی ظرفیت بالایی برای پویایی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا