همزمان با چهارمین روز هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح مجتمع پذیرایی و رفاهی بام هراز در شهر آبعلی

همزمان با چهارمین روز هفته دولت، مجتمع پذیرایی و رفاهی بام هراز در شهر آبعلی با حضور مسئولان افتتاح و بهره‌برداری شد.

شهرام شریفی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم افتتاحیه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: مجتمع پذیرایی، رفاهی و گردشگری بام هراز شهر آبعلی در چهارمین روز هفته دولت سال ۹۸ شروع به فعالیت کرد که به صورت رسمی با اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد تومان بهره‌برداری شد و نزدیک به ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی مورد استفاده این پروژه بوده است.

وی افزود: این مجتمع پذیرایی، رفاهی و گردشگری اشتغال‌هایی مستقیم برای ۱۵ نفر و غیرمستقیم برای ۳۵ نفر را فراهم کرده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند گفت: با توجه به شرایط خوب مجتمع و ترافیک موجود در محور این منطقه، وجود این مجتمع می‌تواند پایگاهی برای عرضه حداقل خدمات باشد.

شریفی عنوان کرد: حدود ۱۰ مجتمع خدماتی رفاهی همچون ترنج، بام هراز و… در شهرستان وجود دارد، تعداد زیادی پروژه داریم که حدود ۸۰ درصد از آنها تکمیل شده‌اند و تجهیزات برخی از آنها باقیمانده است.

وی تصریح کرد: در سرمایه گذاری‌ها دچار کمبود نقدینگی هستیم و نیاز به استفاده از تسهیلات داریم. از سوی دیگر قیمت‌ها افزایش زیادی داشته است و نیاز به تجهیزات و تأسیسات بسیاری داریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند ادامه داد: اخذ تسهیلات مشکل است اما بسیاری از سرمایه‌گذاران از سال گذشته که نوسانات قیمت‌ها کمتر بود، اقدامات لازم را شروع کرده‌اند.

شریفی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود، شاهد وقفه‌هایی بوده‌ایم، اما اکنون دو بومگردی حاضر و آماده در شهر دماوند با کیفیت کامل فعالیت می‌کنند و تنها مشکلات تجهیزاتی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا