رئیس آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛

افتتاح دبیرستان پسرانه سردار سلیمانی در دماوند همزمان با ایام دهه مبارک فجر/ تحصیل 5330 دانش‌آموز تبعه خارجی در مدارس دماوند

رئیس آموزش و پرورش دماوند از افتتاح دبیرستان پسرانه سردار سلیمانی در دماوند همزمان با ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: 5330 دانش‌آموز تبعه خارجی در مدارس دماوند مشغول تحصیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهرداد پورفتحی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار داشت: در خصوص تأمین سرویس معلمان از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درخواست همکاری شده است و کیفیت آن را در حوزه آموزش شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر، گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در اسفندماه، در دوم بهمن‌ماه همایش رأی اولی‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش دماوند: در دهه مبارک فجر همچنین یک دبیرستان پسرانه به یاد و نام سردار سلیمانی افتتاح خواهد شد تا در سال تحصیلی آینده دانش آموزان در آن ثبت‌نام کنند.

پورفتحی اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته با برگزاری گفتمان‌های دینی در دهه فجر در سطح مدارس قطعاً یاد و خاطره شهدای انقلاب گرامی داشته می‌شود و باید این فرهنگ انقلابی که در پیروزی انقلاب تأثیر گذاشته است را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: به مدیران مدارس تأکید شده است که برنامه‌هایی همچون فضاسازی مدارس را با شعارهای موجود ترتیب دهند و و برنامه‌های متنوع در حوزه پرورشی نیز با مشارکت اولیا و دانش آموزان اجرا شوند.

رئیس آموزش و پرورش دماوند گفت: آموزش و پرورش دارای دانش آموزان ایرانی و اتباع خارجی است، از مجموع دانش آموزان تقریباً یک سوم اتباع هستند که همه به صورت مجاز و با مجوز ثبت‌نام شده‌اند.

پورفتحی بیان کرد: 5330 دانش‌آموز اتباع خارجی در کنار دانش آموزان ایرانی در حال تحصیل هستند و تفاوتی بین آنها قائل نیستیم.

پورفتحی افزود: گزارشی مبنی بر تعداد کلاس‌ها و معلمان ارائه و بررسی شد و سعی می‌شود در خصوص آموزش این افراد در زمینه مسائل بهداشتی و آموزشی به تمام دانش آموزان برنامه‌های مناسبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا