رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

اعلام آمادگی تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ جهت تحویل به اداره صمت دماوند هیچ سندی برای آزاد بودن هرگونه فروش بعد از آن نیست/ جریمه بیش از ۳ میلیارد ریالی واحد عرضه مرغ گوشتی در دماوند به‌علت عرضه خارج از شبکه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه اعلام آمادگی تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ جهت تحویل به اداره صمت هیچ سندی برای آزاد بودن هرگونه فروش بعد از آن نیست، گفت: به‌علت عرضه خارج از شبکه واحد عرضه مرغ گوشتی بیش از ۳ میلیارد ریال جریمه شد.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: واحدهای تولید کننده مرغ و تخم مرغ که در اکثر اوقات به اداره صمت جهت تحویل تولیدات مراجعه کرده، به این نکته توجه داشته که در حال حاضر مسئول بازار مرغ و تخم مرغ تا سطح عرضه عمده فروشی وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد.

وی افزود: بنابراین در صورت مراجعه به اداره صمت و اعلام آمادگی تحویل کالا، سندی قانونی برای رفع مسئولیت در هرگونه فروش بعد از اعلام آمادگی ایجاد نخواهند کرد.

این مقام مسئول گفت: اداره صمت مجری قوانین و دستورالعمل‌ها می‌باشد و نمی‌تواند، وظیفه نظارتی خود را نادیده بگیرد.

آقاجان احمدی تصریح کرد: طی هفته گذشته به‌دلیل احراز تخلف عرضه خارج از شبکه یک واحد تولیدی مرغ گوشتی در آذرماه به‌علت عرضه خارج از شبکه بیش از ۳ میلیارد ریال جریمه شد.

وی عنوان کرد: زیرا این واحد تولیدی مرغ گوشتی از کل محصول خود فقط ۲ تن را تحویل شبکه قانونی داده و هیچ سند رسمی عرضه مابقی محصولات در نتوانست ارائه نماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا