طومار اعتراض مردمی اهالی روستای سربندان دماوند نسبت به واگذاری انشعاب آب شرب

طومار اعتراض مردمی اهالی روستای سربندان دماوند نسبت به واگذاری انشعاب آب شرب به پروژه‌‌ای که می‌گویند، خارج از بافت روستا و مراتع دامداران واقع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، با توجه به وضعیت تأمین آب شرب در فصل تابستان‌ها در این روستا، به نظر این مطالبه اهالی کاملاً به حق بوده است که نیازمند پیگیری مسئولان اجرایی شهرستان دماوند می‌باشد.

همچنین محمد حسن زواره، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دماوند نسبت به اعتراض اهالی روستای سربندان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند گفت: براساس گزارشات درج شده در این طومار تاکنون هیچ درخواستی جهت دریافت انشعاب آب شرب برای این پروژه به اداره آب و فاضلاب روستایی داده نشده است.

وی افزود: علاوه‌بر این، قرار و توافقی هم وجود ندارد که در آینده انشعاب آب شرب به این پروژه اختصاص یابد؛ همچنین طی مدتی هم در خارج از بافت روستای سربندان دیگر انشعابات آب شرب واگذار نمی‌شود.

علاوه بر توضیحات کوتاه رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دماوند اهالی روستای سربندان پاسخ دادند که این طومار اعتراض مردمی نسبت به واگذاری انشعاب آب شرب برای این پروژه‌‌ به کلیه ادارات از جمله آب و فاضلاب روستایی این شهرستان ارسال شده است.

طومار اعتراض مردمی اهالی روستای سربندان دماوند نسبت به واگذاری انشعابات آب شرب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا