عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند:

اعتبار عمرانی در کار نیست/ ادارات شهرستان دماوند قادر به انجام پروژه‌های عمرانی خود نیستند

عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه اعتبار عمرانی در کار نیست، گفت: ادارات شهرستان دماوند قادر به انجام پروژه‌های عمرانی خود نیستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، البرز سعیدی در چهل و دومین نشست شورای اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: راهکارهای سطح شهرستان برای مقابله با کرونا از جمله کرونای انگلیسی باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد تا اثرات این بلا را کاهش دهیم.

وی افزود: متاسفانه به علت کرونا بسیاری از کارها آنگونه که باید پیش نمی‌روند و بسیاری از جلسات برگزار نمی‌شوند یا ناقصند، باید سعی کنیم در شرایط فعلی ضمن برگزاری جلسات رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت مردم را نیز در نظر بگیریم.

عضو شورای اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: اعتباری در کار نیست و ادارات قادر به انجام پروژه‌های خود نیستند هرچند در بخش‌های داخلی شهرها و روستاها درحد توان خود خدمات به مردم ارائه می‌کنند.

سعیدی با بیان اینکه انتخابات نزدیک است و در شوراها اقداماتی در حال انجام می‌باشد، ادامه داد: امید است در دوره‌های بعدی، قبل از معرفی شوراها و انتخابات از کاندیداها امتحاناتی از نظر اطلاعات عمومی گرفته شود تا مشخص شود که شرایط و آمادگی آن را دارند یا خیر.

وی با اشاره به کمیسیون‌ها تصریح کرد: باید تکلیف شورای شهر آبسرد مبنی بر شروع کار مجدد یا ابطال شورا مشخص شود تا بتوان تصمیمی در این رابطه اتخاذ کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا