نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودهن:

اراضی پلاک 11 اصلی گلاهک رودهن با مشکل توقیف صدور سند مواجه است/ مشکلات اختصاص زمین به جوانان محله کریتون توسط بنیاد مسکن رسیدگی شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با بیان اینکه اراضی پلاک 11 اصلی گلاهک با مشکل توقیف صدور سند مواجه است، گفت: مشکلات اختصاص زمین به جوانان محله کریتون توسط بنیاد مسکن رسیدگی شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهرداد حنیفی در دومین نشست شورای اسلامی در سال ۹۹ و سی و سومین نشست در پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان دماوند اظهار داشت: نیاز است که طی اقدامی علمی به مشکلات مردم رودهن رسیدگی شود و نتیجه آن به مردم اعلام شود تا آنها از نگرانی رها شوند.

وی افزود: در خصوص مسائل شهرسازی نیز در رابطه با اراضی پلاک 11 اصلی گلاهک، مردم با مشکل توقیف صدور سند مواجه شده‌اند و این دستور موجب مشکلاتی برای مردم شده است، مسکن و شهرسازی باید رسیدگی ویژه‌ای در این رابطه به عمل آورد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در رابطه با مشکلات بنیاد مسکن در رابطه با اختصاص زمین برای جوانان گفت: زمینی بین شهرک‌های آنا و عیوض وجود دارد که مقرر بوده به جوانان محله کریتون داده شود، یکی دیگر از درخواست‌های شورای اسلامی شهر رودهن رسیدگی به این مشکل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا