در نشست مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دماوند با اداره ثبت اسناد و املاک رودهن مطرح شد؛

مشکلات اراضی شهرک مدرس آبعلی با انتقال سند عرصه از سوی منابع طبیعی مرتفع می‌شود/ سال گذشته 33 جلد سند در بخش رودهن صادر شده است

در نشست مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با ریاست اداره ثبت اسناد و املاک رودهن نسبت روند صدور سند تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محسن حاجی عزیزی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در حاشیه این نشست اظهار داشت: در جلسه‌ای که طی روز جاری با ریاست اداره ثبت رودهن برگزار شد در رابطه با روند صدور سند در بخش رودهن موضوعاتی مطرح شد.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود جریان صدور سند، این اقدام به کندی انجام می‌گرفت که خوشبختانه سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای در این روند شاهد بودیم به طوری که در بخش رودهن 33 جلد سند صادر شد و برای سال جاری نیز مقرر گشته تا پایان سه ماهه دوم حداقل 20 سند برای مردم رودهن صادر شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند به مسائلی که با اداره منابع طبیعی در رابطه با شهرک مدرس در آبعلی مطرح می‌باشد، گفت: حدود یازده هکتار در این شهرک وجود دارد که اگر اداره منابع طبیعی سند عرصه به نام بزند این مسائل مرتفع می‌شود و هم در آمار، کیفیت و تعداد صدور سند با روند رو به رشدی همراه خواهیم شد.

حاجی عزیزی گفت: مسئله دیگری که بنیاد مسکن با آن روبرو است اجرای مقررات یا برداشت نقشه تفکیکی جهت صدور سند در دو روستای این بخش می‌باشد که با هماهنگی و همکاری اداره ثبت قطعاً بر طرف می‌شود و ما نیز خواهیم توانست به اهداف مشخص شده در خصوص افزایش سرعت روند صدور سند در سال 98 دست یابیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلاتی که در بحث شمیم در اداره ثبت رودهن با آن مواجه هستیم برنامه داریم از 76 آرای موجود حداقل 70 درصد به ثبت سند برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا