در نشست شورای اسلامی شهرستان دماوند مطرح شد؛

اداره راه و شهرسازی دماوند نسبت به ساماندهی زیرگذر جاده روستای وادان اقدام کند/ وقوع تصادفات بسیار در محورهای مواصلاتی آبسرد به کیلان و صالح‌آباد

عضو شورای اسلامی شهر کیلان نسبت به عدم ساماندهی زیرگذر جاده روستای وادان توسط اداره راه و شهرسازی دماوند و وقوع تصادفات بسیار در محورهای مواصلاتی آبسرد به کیلان و صالح‌آباد انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید اصغر میرعلی نقی در نشست شورای شهرستان دماوند که با حضور اعضای این شورا و رؤسای شوراها اظهار داشت: باید در ایام سال جدید نظارت و مدیریت بیشتری داشته باشیم و تابلوهای ورودی‌های شهرهایمان را ساماندهی کنیم تا برای مسافران مشکلی ایجاد نگردد.

وی ادامه داد: از دیگر مشکلات موجود در شهرستان دماوند پیگری تصرفات غیرقانونی اراضی ملی است که باید هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی شهر کیلان گفت: همچنین از اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند تقاضا داریم زیرگذر جاده روستای وادان ساماندهی کند و محورهای مواصلاتی آبسرد به کیلان و صالح‌آباد که تصادفات زیادی داشته است باید مورد ایمن‌سازی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین باید برای تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشیم، چرا که اینگونه از امتیازات در زمینه اشتغال بسیار تأثیرگذار است.

علی محسنا رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با اشاره به وضعیت مدیریت بحران در شهرستان تصریح کرد: با توجه به وضعیت بحرانی که به لحاظ اقتصادی در کشور داریم باید خود را برای مواقع بحرانی آماده کنیم و یک حرکت خودجوشی شکل بگیرد و از پتانسیل‌های داخل خود شهرستان استفاده کنیم و نباید به حمایت‌های استان و حتی کشور دل خوش کنیم.

وی گفت: شهرستان دماوند دارای قدمت دیرینه و مکان‌های گردشگرى بسیاری است، اما متأسفانه از پتانسیل‌های آن استفاده مناسبی نشده است، باید از لحاظ فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و غیره فعالیت جدی‌تری در سطح شهرستان داشته باشیم.

رئیس شورای شهر کیلان در پایان تأکید کرد: باید شوراهای فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و غیره تشکیل دهیم و در این مسیر گام برداریم، کمبود مجموعه‌های مناسب گردشگری، بهداشتی و غیره از مشکلاتی است که در شهرستان وجود دارد و باید با تعامل و همفکری بتوان این مشکلات را برطرف کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا