اختصاص قیر یارانه‌ای برای روکش آسفالت و بهسازی جاده‌های صالح‌آباد، آرو، زیارت و فیروزکوه – گرمسار/ تکمیل پروژه جاده کمربندی غربی دماوند با تهاتر زمین به پیمانکار

نشست مشترک نماینده مجلس، فرمانداران شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با کفاش، معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  در این نشست برخی مسائل و مشکلات منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی پیرامون آن اتخاذ شد.

در حوزه راه، قرار شد که برخی جاده‌ها از جمله صالح‌آباد، آرو، زیارت و فیروزکوه – گرمسار با اختصاص قیر یارانه‌ای روکش آسفالت و بهسازی شود.

در ارتباط با جاده کمربندی غربی دماوند، مقرر شد تا نشستی با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی برگزار شود و در خصوص طلب پیمانکار در جهت تکمیل پروژه، تهاتر زمین صورت گیرد.

در این نشست، مسئولان راه و شهرسازی از ابلاغ طرح جامع ارجمند خبر دادند و اعلام کردند که نقشه‌های این طرح تصحیح شده و تا دو هفته آینده انجام می‌شود.

در رابطه با مجموعه سد نمرود روستای سله‌بن، تصمیم بر این شد که معاونان وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، نیرو و بنیاد مسکن تشکیل جلسه داده و هماهنگی‌های لازم در خصوص نهایی شدن دستور معاون اول رئیس جمهور صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا