استاندار تهران:

احداث 3 پایگاه اورژانس در شهرستان دماوند دستور کار است/ ۷ کیلومتر کمربندی جنوبی شهر دماوند با تأمین اعتبار اجرا می‌شود

استاندار تهران از دستور کار قرار گرفتن احداث سه پایگاه اورژانس در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: هفت کیلومتر کمربندی جنوبی شهر دماوند با تأمین اعتبار اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش خدمات درمانی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه اظهار داشت: طی نشستی که با حضور وزیر بهداشت و درمان و مسئولان شهرستان در بیمارستان سوم شعبان دماوند برگزار شد، مقرر شد استانداری و فرمانداری نسبت به تملک زمین برای توسعه این بیمارستان اقدام کند.

وی همچنین در خصوص ایجاد مرکز بهداشت و درمان در شهر آبسرد اشاره کرد و افزود: احداث یک مرکز درمانی در شهر آبسرد با هدف تثبیت شرایط بیمار و در صورت نیاز انتقال آن به بیمارستان سوم شعبان با کمک خیرین و شهرداری و شورای اسلامی در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول همچنین در خصوص شرایط ترافیکی محور هراز و فیروزکوه در روزهای پایانی هفته به ویژه در فصل تابستان نیز عنوان کرد: مقرر شد به همراه نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، ۷ کیلومتر از ۱۱ کیلومتر کمربندی جنوبی شهر دماوند تأمین اعتبار انجام شود که این مهم پیگیری و جدیت بیشتری را می‌طلبد.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان دماوند ۸ پایگاه اورژانس فعال دارد از دستور کار قرار گرفتن ۳ پایگاه اورژانس دیگر خبر داد و گفت: این اورژانس‌ها با هدف تقویت دیگر پایگاه‌های اورژانس به جهت دسترسی بهتر به روستاها احداث خواهد شد.

منبع: ابرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا