رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند:

احداث مجتمع چندمنظوره فرهنگی و هنری در دماوند نیاز به اختصاص زمین مناسب دارد/ اعلام آمادگی یک خیر برای ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در دماوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: احداث مجتمع  چندمنظوره فرهنگی و هنری در دماوند نیاز به اختصاص یک قطعه زمین مناسب دارد.

غلامرضا عبدالله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: اختصاص زمین مناسب برای ساخت یک فرهنگسرای متناسب با نیازهای فرهنگی شهرستان، مدتی است که در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی افزود: طی جلسات مختلف شورای فرهنگ عمومی این مهم مطرح و با استقبال مسئولان شهرستان مواجه شد، فرماندار وقت و امام جمعه آن را پیگیری کردند و این موضوع جزو مصوبات شورای فرهنگ عمومی قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: شهرداری دماوند نیز برای لحاظ کردن آیتم‌های مدنظر مجموعه فرهنگی شهر همچون تخت تعزیه در مجموعه‌هایی که قرار است توسط شهرداری ساخته شود، قول‌هایی داد.

عبدالله بیگی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نیز به موازات، پیگیری‌هایی از سوی استان جهت اختصاص زمین مناسب داشته است که جلسات مرتبط با حضور مسئولان استان تشکیل شد.

وی تصریح کرد: طرح تخت تعزیه و ساخت مجتمع فرهنگی هنری شهرستان دماوند از موارد مطرح شده در جلسات بودند که در این راستا اداره ارشاد دماوند طرحی برای ساخت مجتمع فرهنگی آماده کرده و به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: مدیرکل اداره ذیربط قول مساعد جهت پیگیری طرح را داد و امید است بتوانیم زمین مربوطه را تامین کنیم، سال گذشته یک خیر برای ساخت مجتمع فرهنگی اعلام آمادگی کرده بود و امید است با تهیه زمین احداث مجتمع را آغاز کنیم.

عبدالله بیگی گفت: با توجه به اینکه مدیرکل در پیگیری‌ها با جدیت وارد عمل شده است، انتظار می‌رود موضوع اختصاص زمین به زودی نهایی شود.

وی عنوان کرد: با اختصاص زمین، خیرین برای ساخت وارد عمل می‌شوند و امید است این مجتمع ساخته شود و بخش عمده آن که اختصاص فضای مورد نیاز برای تخت تعزیه است، آغاز شود.

عبدالله بیگی عنوان کرد: عمده مسئله در خصوص اختصاص زمین است که باید در شهرستان دماوند دیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا