احداث مجتمع دامداری روستای سربندان دماوند هرچه زودتر عملیاتی شود/ طرح ضربتی پلاک‌کوبی دام‌ها در شهرستان دماوند اجرایی شود

فرماندار شهرستان دماوند از احداث مجتمع دامداری روستای سربندان هرچه زودتر عملیاتی شود، گفت: طرح ضربتی پلاک‌کوبی دام‌ها در شهرستان دماوند اجرایی شود.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست نشست بررسی مشکلات باغداران، کشاورزان و دامداران شهرستان دماوند با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اظهار داشت: با وجود پیگیری مستمر مشکلات باغداران ،دامداران ومرغداران بخش عمده ای از موضوعات حل نشده همچنان پابرجاست.

وی افزود: بخشی از موضوعات حوزه جهاد کشاورزی مربوط به مشکلات بودجه است، که این را بخاطر شرایط کشور میپذیریم اما برخی دیگر یا ایرادات قانونی است که باید رفع شود ویا تنگ نظری مدیریتی است که باید حذف بشود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: درخواست ما، افزایش اختیارات مدیران شهرستانی است تا بتوانند مشکلات مردم را در درون شهرستان حل کنند.

حیدری بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم‌های موجود، باید دستان تولیدکنندگان حوزه کشاورزی را بوسید و این قشر زحمت کش را باید مورد حمایت قرار داد.

وی گفت: در این میان تعیین تکلیف مجتمع دامداری سربندان و حل مشکل تامین آب حایز اهمیت است که باید هرچه زودتر عملیاتی شود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین مرغداران شهرستان دماوند نیز مبتلا به وضعیت کلان کشور هستند که مشکلات آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

حیدری گفت: با توجه به موضوع تهیه نهاده‌های دامی بر مبنای پلاک‌کوبی دام‌ها، طرح ضربتی با حضور دهیاران با هدف پلاک‌کوبی دام‌های شهرستان در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا