دهیار روستای لومان خبر داد؛

آغاز عملیات عمرانی احداث بوستان گلستان روستای لومان دماوند/ بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی و خدماتی در سه ماه اخیر

دهیار روستای لومان با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث بوستان گلستان این روستا در دستور کار قرار گرفته بیان کرد: در طی سه ماه اخیر ۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

امیرحسین طهماسب پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در ۳ ماه اخیر در سطح این روستا اظهار داشت: با توجه به پروژه هایی که از ابتدای سال جاری توسط این نهاد در دستور کار قرار گرفته بود اغلب پروژه ها مربوط به ترمیم و تجهیز زیرساخت های موجود در سطح روستا بود.

وی افزود: بخش اعظمی از سیاست مدنظر این دهیاری در سال جاری مربوط به زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی روستا، پیاده روسازی، جدول گذاری و دیوارکشی بوده که در شش ماهه نخست به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در سه ماهه سوم سال فعالیت های متعددی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اجتماعی در قالب طرح های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

طهماسب پور خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های انجام شده زیرسازی و آسفالت معابر مختلف در سطح‌ روستا با همکاری شهرداری کیلان به میزان ۴۰۰ تن بود که از این میزان ۱۰۰ تن توسط شهرداری کیلان مساعدت شد.

دهیار روستای لومان تاکید کرد: همچنین با همکاری اداره برق شهرستان طرح جهادی اصلاح شبکه و فاز شب روستا نیز در دستور کار قرار گرفت که در این طرح یک هزار و ۴۰۰ متر از شبکه خودنگهدار روستا اصلاح شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان روستا گفت: در راستای اجرای طرح واکسیناسیون رایگان بیماری نیوکاسل در طیور روستایی با همکاری اداره دامپزشکی و پیگیری دهیاری و شورای اسلامی روستا واکسیناسیون بیش از ۲۰۰ قطعه طیور موجود در سطح روستا انجام شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: احداث دیوار حائل یکصد متر و به همراه آن فنس کشی دیوار به طول ۵۰ متر از دیگر اقدامات انجام شده در سطح روستا بوده است.

وی‌ بیان کرد: یکی از پروژه هایی که اخیراً در دستور کار قرار گرفته آغاز عملیات عمرانی احداث بوستان گلستان با زیربنای یک هزار متر مربع بوده که تا کنون اقدامات اولیه این پروژه انجام شده است.

طهماسب پور با بیان اینکه این پروژه تا کنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته خاطر نشان کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته تکمیل پروژه بوستان گلستان یکصد میلیون تومان هزینه دارد.

دهیار روستای لومان تاکید کرد: در مجموع در راستای تحقق ۴ پروژه عمرانی و خدماتی فوق الذکر در طی ۳ ماه اخیر از محل ارزش افزوده و خودیاری ها ۳۵۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا