اجرای 80 درصد عملیات عمرانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند به همت خیرین/ اتاق عمل و بخش‌های بستری بیمارستان شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند گفت: 80 درصد عملیات عمرانی بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند به همت خیرین اجرا شده است و اتاق عمل و بخش‌های بستری بیمارستان شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید.

ثمانه میرزاحسینی در گفت‌وگو خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در حاشیه مراسم افتتاحیه آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند اظهار داشت: فاز اول علمیات عمرانی بیمارستان که شامل بزرگترین آزمایشگاه دولتی شرق استان تهران است امروز افتتاح شد.

وی افزود: آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه(س) به همت خیرین در مدت حدود 4 ماه به مساحت 340 مترمربع با سرمایه‌ای نزدیک به 40 میلیارد ریال احداث شد. این آزمایشگاه نخستین بخش از فاز اول عملیات توسعه و عمران بیمارستان حضرت فاطمه است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند با اشاره به مقایسه عملکرد بیمارستان طی 3ماهه ابتدای سال‌های 1399 تا 1401 گفت: میزان خدمترسانی و مراجعات به کل بیمارستان در این 3 بازه زمانی به ترتیب 18 هزار نفر، 33 هزار نفر و 50 هزار نفر بوده است.

میرزاحسینی ادامه داد: در واحد آزمایشگاه در مدت مشابه 778 نفر در سال 99، 867 نفر در سال 1400 و 2961 نفر در بهار امسال مراجعه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: یک سال گذشته صرف تامین تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه شد و دستگاه‌ها توسط هیات امنا و خیرین سلامت تهیه شده‌اند.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) دماوند بیان داشت: 80 درصد عملیات عمرانی بخش‌های بستری و اتاق عمل این بیمارستان به همت خیرین اجرا شده است و برخی تاسیسات و تجهیزات موردنیاز برای بیمارستان با توجه به نیازها و درخواست‌های مردم باید بهره برداری شوند.

میرزاحسینی گفت: امید است هرچه زودتر 3 اتاق عمل و بخش‌های بستری بیمارستان برای شهریورماه به بهره برداری برسند.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا