اجرای 14 پروژه آبرسانی شهری و روستایی با اعتباری بیش از 400 میلیارد ریال در دماوند و فیروزکوه/ احداث مدول نخست تصفیه خانه فاضلاب دماوند از محل اعتبارات استانی

14 پروژه آبرسانی شهری و روستایی با اعتباری بیش از 400 میلیارد ریال در دماوند و فیروزکوه در حال اجراست.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، پیرو مکاتبات و پیگیری‌های نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی جهت تسریع در تامین اعتبارات طرح‌های آب و فاضلاب در شهرهای حوزه انتخابیه اقدامات انجام شده به شرح ذیل می‌باشد.

در طرح فاضلاب رودهن شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب متناظر با مدول نخست تصفیه خانه، احداث شده و برای احداث مدول نخست تصفیه خانه، تملک زمین موردنیاز انجام و مناقصه احداث آن در دست اقدام است.

برای اجرای طرح فاضلاب دماوند، به منظور جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث مدول نخست تصفیه خانه، مناقصه برگزار و به دلیل بروز مشکلات قانونی باطل شد و مناقصه دوم در حال برگزاری است.
همچنین برای احداث مدول نخست تصفیه خانه فاضلاب دماوند، در سال مالی 1399 ازمحل اعتبارات استانی، اعتباری به مبلغ 606 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

مطالعات فاز یک طرح فاضلاب فیروزکوه، ازمحل اعتبارات استانی انجام شده و پس از اخذ مجوزهای لازم به مراجع بالاتر ارسال خواهد شد، این موضوع از طریق شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در مرحله پیگیری می‌باشد.

در بخش آبرسانی نیز در حوزه انتخابیه رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس 14 پروژه آبرسانی شهری و روستایی با اعتباری بیش از 400 میلیارد ریال در حال اجراست.

در تمامی روستاهای تحویل شده به شرکت آب و فاضلاب نیز مطالعه و برنامه های بهبود و ارتقای خدمات آبرسانی انجام و پیش بینی شده است و متناسب با اعتبارات در اختیار اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا