اجرای پروژه جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان مواصلاتی فجر به مسکن مهر دماوند

معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند گفت: در راستای اجرای ساماندهی و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهر دماوند، اجرای پروژه جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان مواصلاتی فجر به مسکن مهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

محمود بهرامی با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: پروژه جدولگذاری این معبر بطول 2300 متر نهر، کانیو و تک جدول و 500 متر جدول باغچه انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین پروژه دیوار حائل سنگی بطول 510 متر و 5 متر ارتفاع متوسط نیز از دیگر پروژه های این محور بوده که به اجرا رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه مساحت زیرسازی و آسفالت این پروژه 9000 مترمربع است، خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه سه میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری دماوند با اشاره به اینکه این پروژه از سال 97 آغاز شده و هم اکنون به پایان رسیده است، گفت: این پروژه مسکن مهر و خیابان های فجر، شادی، نصر و شبکه بهداشت را به بلوار یادگار امام متصل می کند.

وی با اشاره به اینکه رضایتمندی شهروندان در راس اقدامات شهرداری دماوند قرار دارد، گفت: این اقدام با هدف زیباسازی شهر و تأمین رفاه و آسایش شهروندان، کاهش کاستی‌ها و نارسایی‌های منطقه صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا