فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

اجرای طرح «ناظر» برای برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: بر اساس طرحی با عنوان «ناظر» در بحث عفاف و حجاب، خودروهایی که سرنشینان‌شان کشف حجاب دارند، به پلیس امنیت گزارش داده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ محمد حسین محمدی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند اظهار داشت: در بحث عفاف و حجاب طرحی با عنوان «ناظر» وجود دارد که تمام سرنشینان خودروها کشف حجاب دارند در سامانه‌ای شماره پلاک ثبت و بعد از ساعاتی به مالک خودرو پیامکی ارسال می‌شود.

وی افزود: پیامکی حاوی محتوای اینکه صاحب محترم خودرو شما کشف حجاب کرده‌اید و در این حال وضعیت خودرو مورد نظر ظرف 48 ساعت به پلیس امنیت محل اطلاع داده می‌شود.

محمدی خاطر نشان کرد: طرح «ناظر» در برخورد با بدحجابی و کشف حجاب تاثیرگزار بوده و از ابتدای سال در شهرستان دماوند تقریباً 1500 مورد گزارش داده شده است.

وی ادامه داد: خودرو این افراد در سامانه‌ تعبیه شده و از 1500 مورد 400 دستگاه توقیف گردید و برخی آنها برای شهرهای دیگر هستند که به پلیس امنیت محل خود ارسال شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تاکید کرد: در خصوص عفاف و حجاب نقش پلیس امنیت پررنگ بوده و اجرای طرح در ایام تعطیلات سال نسبت به ماه قبل اثرگذار بوده و به ندرت موردی دیده شده و به محض اینکه همکاران موردی را ببینند اطلاع می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا