مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند:

اجرای بخشنامه و قوانین استانی جهت رفاه حال بانوان شاغل در ادارات دماوند/ برگزاری همایش‌های تربیتی ویژه روز ملی کودک در دماوند

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند از اجرای بخشنامه و قوانین استانی جهت رفاه حال بانوان شاغل در ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: همایش‌های تربیتی ویژه روز ملی کودک در شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صحابه قربانی در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: بانوان شاغل ادارات شهرستان دماوند با مشکلاتی مواجه هستند که براساس بخشنامه‌های استانی این شهرستان از مزایای آن بی‌بهره هستند.

وی افزود: در همین رابطه اجرای بخشنامه و قوانین جهت رفاه حال بانوان شاغل در ادارات نیاز به حمایت مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند دارد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر اقداماتی که باید انجام گیرد آزادسازی تعدادی نفر بانوان زندانی است که حائز شرایط با کمک خیرین می‌باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به مناسبت‌های مختلف در مهرماه، برنامه‌هایی مرتبط با موضوعات برگزار خواهیم کرد،بیان کرد: ۱۶ مهرماه مصادف با روز ملی کودک است که از طریق اداره آموزش و پرورش دماوند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنگسراها، برنامه‌هایی در این خصوص خواهیم داشت و علاوه بر برگزاری برنامه‌های متنوع، همایش‌های تربیتی در این هفته برگزار می‌شود.

مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: از جمله مناسبت‌های مهرماه، روز تربیت بدنی، هفته سلامت غذا، سلامت زنان، روز عصای سفید و گرامیداشت ناشنوایان است که برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا