آیین اختتامیه جشنواره عصر شعر فرهنگ بسیجی به میزبانی دماوند

آیین اختتامیه جشنواره عصر شعر فرهنگ بسیجی به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، اختتامیه جشنواره عصر شعر فرهنگ بسیجی به مناسبت هفته بسیج، با همکاری کانون بسیج هنرمندان، انجمن شعر و ادب و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان دماوند برگزار شد.

در این مراسم حسین نادری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند، جمعی از مسئولان شهرستانی و شاعران استان تهران حضور داشتند.

در این مراسم جمعی از شاعران از دماوند، رودهن، بومهن، پردیس، فیروزکوه، ری و ورامین به قرائت اشعار و خاطره‌گویی پرداختند و در ادامه از تعدادی از شعرا و ادبا با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد.

حسین نادری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هنرمندان و شاعران باید همواره قدردان این نعمت الهی باشند چرا که هنر متعالی می‌تواند در خدمت نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی زمینه تعالی و رشد امت اسلامی را فراهم کند.

وی هدف از برگزاری عصر شعر بسیج را پاسداشت یاد و خاطره بسیجیان و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج عنوان کرد و گفت: شاعران و هنرمندان با خلق آثاری فاخر و اشعار ادبی می توانند زبان گویای جامعه باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا