آیین اجتماع اقتدار بسیجیان شهرستان دماوند + تصاویر

آیین اجتماع اقتدار بسیجیان شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، آیین اجتماع اقتدار بسیجیان شهرستان دماوند با حضور سردار نصیری، معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام علی(ع)، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، نجفی، فرمانده سپاه شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه رودهن، حجت‌الاسلام میرشریفی، امام جمعه شهر آبسرد، تقی‌زاده، دادستان دماوند، سرهنگ فاضلی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند، مسئولان ادارات و با حضور پرشور فرماندهان و بسیجیان شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و حضور ویژه پدر شهید احمدی‌روشن با هدف نمایش خدمت، همبستگی و تجدید پیمان با ولایت در سالن ورزشی کارگر شهر دماوند برگزار شد.

سردار علی نصیری،‌ معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام علی(ع) در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام ناب بود این واژه برگرفته از قرآن و عترت است و حرکت جهادی برگرفته از حماسه حسینی را مبنای حرکت خود قرار داد.

وی افزود: بسیج مستضعفین از دیگر معانی انقلاب اسلامی است که 43 سال پیش توسط امام راحل بنیان گذاشته شد بسیج لشکر مخلص خدا و شجره طیبه است و در حقیقت مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت می‌باشد. بزرگترین افتخار این است که بسیجی باشیم.

*انقلاب ما برگرفته از اسلام رسول‌الله(ص) است

نصیری بیان کرد: انقلاب ما برگرفته از اسلام رسول‌الله(ص) است و  زمانی اسلام ناب می‌شود که در کنار آن رهبری و ولایت مداری و مردم دلداده به این اسلام باشند.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی با ولایت و رهبری حضرت امام(ره) مدیون مردمی بود که دلداده اسلام و انقلاب بودند؛ سه هدف از انقلاب برکناری رژیم ستمشاهی،‌ گسترش اسلام به کشورهای منطقه و متصل کردن این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) هستند.

نصیری تصریح کرد: در حکومت جهانی ظلم و ستم وجود ندارد و در جهان دگرگونی و عدالت برقرار می‌کند،‌ از همان ابتدای انقلاب با مشکلات بسیاری روبرو بودیم زیرا قرار است انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دگرگونی و تعقل و انقلاب اسلام ناب باشد.

وی اضافه کرد: حضور مردم و بسیجیان و دلدادگان به انقلاب موجب می‌شود که کسی نتواند به کشور تجاوز کند، قبل از ایجاد بسیج در سال‌های ابتدایی 60 نتوانستیم اقدامات موثری داشته باشیم اما بعد از تشکیل بسیج توانستیم عملیات‌های مختلفی را با موفقیت به نتیجه برسانیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام علی(ع) گفت: حضور بسیج در دفاع مقدس به نوعی پرده‌برداری از زیبایی‌های دفاع مقدس بود، بسیجیان با نیت خالص برای رضای خدا و پاسداری از انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی اظهار کرد: از قشرهای مختلف همچون کشاورز، معلم، محصل، فرهنگی، کارمند و کارگر در بسیج حضور داشتند حتی برخی افراد نظامی در مرخصی‌های درازمدت به عنوان بسیجی در میدان حاضر شده وزیبایی‌هایی را خلق کردند.

نصیری افزود: علاوه بر دفاع مقدس امروز بسیج در عرصه های محرومیت زدایی حرف برای گفتن دارد، بسیجیان در تمام نقاط کشور و در عرصه سازندگی فعال هستند و به کمک خانواده‌های محروم آمدند همچنین در ایام کرونا بهترین خدمات را با کمترین داشته‌ها به بیماران  و مهار کرونا ارائه کردند.

وی ادامه داد: در حوزه درمان و تولید ماسک مشکلات بسیاری داشتیم اما به برکت بسیج و حرکت جهادی آنها سازنده و برطرف کننده نیازهای خود شدیم، تفکر ناب بسیجی  این حرکات را زیبا و مقدس می‌کند. همچنین در این میان به خانواده های آسیب دیده ناشی از کرونا نیز خدمات بسیاری کردند.

نصیری تصریح کرد: باید بدانیم که بسیج چه اقداماتی انجام می‌دهد بسیج طلایه دار امنیت هست و در این عرصه نیز حرف برای گفتن دارد، چندین فتنه توسط دشمنان طی سال‌های مختلف با حضور بسیجیان خنثی شد و با همه فشارهای معیشتی انقلاب و رهبر را رها نکردند.

وی بیان کرد: 44 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و در این سال‌ها دشمن توطئه های بسیاری برای محو کردن و از بین بردن این انقلاب اجرا کرد اما موفق نشد زیرا دلدادگی مردم و بسیجیان به انقلاب و اسلام و رهبر باعث شد که انقلاب در مسیر خود حرکت کرده و مرزها را بشکافد.

نصیری گفت: در گذشته آمریکا با یک کودتا و حرکت نظامی یا جنگ نرم، تغییری اساسی در یک کشور ایجاد می‌کردند اما امروز شاهد استیصال آنها در منطقه و زوال آمریکایی‌ها هستیم. امروز دشمن به سمت زوال می‌رود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام علی(ع) گفت: سختی‌ها و مشکلات بیش از 40 سال است که وجود داشته اما انقلاب به درستی مسیر خود را طی کرده و خاکریزهای دشمن را کنار زده و آنها را مستاصل کرده است تاجایی که دشمنان به دنبال بازگرداندن آبروی از دست رفته خود هستند.

*هرجا فرهنگ و تفکر بسیجی به کار رفت در آن عرصه موفق شدیم

وی اظهار کرد: هرجا فرهنگ و تفکر بسیجی به کار رفت در آن عرصه موفق شدیم اگر در حوزه اقتصاد نیز تفکر بسیجی حاکم شود در این زمینه نیز موفق می‌شویم و محرومیت‌ها را کنار خواهیم زد.

وی عنوان کرد: مسئولان نیز امروز نگاه به بسیج را یک عامل اثرگذار در پیشرفت کشور می‌دانند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از بسیجیان نمونه شهرستان دماوند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا