آیت الله جوادی آملی در محله احمدآباد شهر دماوند رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله جوادی آملی در محله احمدآباد شهر دماوند رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، آیت الله جوادی آملی قبل از انداختن رأی در صندوق احمد آباد دماوند گفت: هرکسی که پیروز انتخابات شود مسئول است و باید پاسخگوی مشکلات مردم باشد. آیت الله جوادی آملی رأی خود را به صندوق انداخت

وی افزود: مسئولانی که انتخاب می‌شوند در مقابل شما ملت بزرگ مسئول هستند و شما مردم در مقابلشان حق نقد و راهنمایی دارید، چون شما آنان را انتخاب کردید و از طرف شما سمت پیدا کردند و باید کار شما را انجام دهند.

آیت الله آملی گفت: مشکلات مردم دیگر مشکلات عادی نیست و فقیر به این معنا نیست که کسانی که عضو کمیته امداد هستند جزو فقرا باشند و آن آبرومندی که نتواند زندگی خود را اداره کند و زیر بار گرانی است فقیر محسوب می‌شود.

آیت الله آملی افزودند: آن کارمندی که حقوقش کفاف زندگی روزمره و تحصیل فرزندانش را ندهد مانند کسی هست که ستون فقراتش شکسته است و نمی‌تواند گریه کند و اگر نتواند خودش را اداره کند فقیر محسوب می‌شود.

وی گفت: باید از فرد فرد این ملت بزرگوار تشکر کرد چون رأی می‌دهید.

آیت الله جوادی آملی گفت: نصیحت را ائمه بزرگوار معنا کردند و معنای نصیحت کردن مسئولین این نیست که انسان در روزنامه‌ها آبروی آنان را ببرد،.

وی افزود: امیدواریم خداوند سبحان با دعای نورانی امام زمان که عرض کرد خدایا تو را به حق کسی که در دریاها و صحراها تو را مناجات می‌کند که آن مناجات صد در صد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا