رئیس اورژانس شهرستان دماوند:

تامین سوخت 4 آمبولانس‌ دیزلی اورژانس دماوند با مشکل مواجه است/ کاهش میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در دماوند

رئیس اورژانس شهرستان دماوند با بیان اینکه تامین سوخت چهار آمبولانس‌ دیزلی اورژانس دماوند با مشکل مواجه است، گفت: میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در دماوند کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عبدالرحمان رزمگه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: تعداد چهار دستگاه آمبولانس ناوگان اورژانس دماوند دیزلی می باشد که برای تامین سوخت آنها با مشکل مواجه هستیم و فقط جایگاه سوخت بعثت گیلاوند است که کارت سوخت تا ساعت 14 در دست مسئول قرار دارد.

وی افزود: همچنین پس از ساعت 14 در صورت مأموریت با مشکل در این خصوص مواجه هستیم؛ همچنین کارت سوختی که در دست داریم تا 15 ماه مورد مصرف قرار می‌گیرد و پس از آن باید به صورت آزاد سوخت‌گیری کنیم.

رئیس اورژانس شهرستان دماوند ادامه داد: پس از صحبت‌های انجام شده، در ابتدا مقرر شد که سوخت عمده در اختیار ما قرار گیرد، اما تقاضای داریم و باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم خارج از ساعت مذکور، از کارت سوخت جایگاه بعثت استفاده کنیم.

*اورژانس دماوند در سال گذشته 9 هزار و 248 مورد مأموریت منجر به اعزام آمبولانس داشته اشت/ سه هزار و 275 مورد مأموریت‌های اورژانس دماوند مربوط به تصادفات رانندگی بوده است

رزمگه بیان کرد: ما در سال گذشته، تعداد 9 هزار و 248 مورد مأموریت منجر به اعزام آمبولانس داشتیم و تعداد سه هزار و 275 مورد تصادفی داشتیم؛ اما با وجود تعداد بالای تصادفات، شاهد کاهش تعداد مرگ و میر در دماوند بودیم.

وی گفت: علاوه بر این، از 25 اسفند تا 17 فروردین، 499 مأموریت، 161 مورد تصادف داشتیم؛ همچنین با برپایی دو ایستگاه سلامت، تعداد 378 مورد مراجعه حضوری به ایستگاه‌ها صورت گیرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا