رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند:

آمادگی کمیته امداد شهرستان دماوند برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار در شب‌های قدر/ کمک ۱۱۰ میلیون تومانی به ایتام تحت تکفل حامیان نیکوکار دماوندی در در فروردین‌ماه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند از آمادگی این نهاد برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار در شب‌های قدر و کمک ۱۱۰ میلیون تومانی به ایتام تحت تکفل حامیان نیکوکار دماوندی در در فروردین‌ماه خبر داد.

مهدی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند  اظهار داشت: حوزه اکرام و محسنین کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح شهرستان آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیارمندان هستند.

وی افزود: مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ekram.emdad.ir کمیته امداد در طرح‌ هر کارمند یک حامی، طرح پویش ایران مهربان همچنین طرح جذب حامی توسط بسیج شهرستان مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند بیان کرد: خیرین همچنین برای مشارکت در این طرح‌ها می‌توانند با شماره تماس 76328060 تماس بگیرند و در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان در این امر خیر سهیم باشند.

شعبانی ادامه داد: هم اکنون 232 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دماوند قرار دارند که تعدادی از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی یا کمتر برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 1340 حامی حمایت ایتام تحت حمایت را بر عهده دارند که در ماه گذشته 110 میلیون تومان به صورت نقدی به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند بیان کرد: ماه مبارک رمضان علاوه بر اینکه بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحی و جسمی مومنان است، فرصت مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان به ویژه ایتام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا