نهیب رهبری حساب کار را به دست حاکمان سعودی داد/ کوتاه بیاییم، عربستان هم چون صدام فکر می‌کند خبری است

mohamad reza madihامام جمعه رودهن گفت: علیرغم کوتاهی دولتی‌ها در جریان بی‌کفایتی آل‌سعود، نهیب مقام معظم رهبری، حساب کار را به دست این حاکمان بی‌لیاقت داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه رودهن با تبریک عید غدیر و گرامیداشت هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس در سال 1357 که مقدمه‌ای برای پیروزی انقلاب بود و ضمن تبریک روز مباهله که در پیشرو می‌باشد، اظهار کرد: جادارد که بار دیگر مصیبت پیش آمده برای مسلمانان در حادثه منا را تسلیت بگوییم و بی‌لیاقتی دولت سعودی در جریان حج کاملا مشهود است و عدم همکاری و پاسخگویی آن‌ها بدتر و تاسف‌بارتر بود.

وی با اشاره به اینکه در این ماجرا متاسفانه دولتی‌های ما هم کمی کوتاه آمدند، افزود: گستاخی‌هایی از سوی مقامات این کشور شاهد بودیم؛ اما با نهیب رهبر انقلاب در سفری که به مشهد مقدس داشتند، لحن دولت سعودی کامل عوض شد و تعامل کاری آن‌ها با وزیر بهداشت ما شروع شد و لحن قلدری این خاندان بی‌کفایت، به تسلیت و همکاری تغییر کرد.

مدیح با بیان اینکه حضرت آیت‌الله جوادی آملی فرمودند:«تنها گره‌گشای این ماجرا، فرمایشات مقام معظم رهبری بود»، تاکید کرد: حضرت آقا در جلسه فرماندهان ارتش با اشاره به اینکه تصور اینکه اگر فلان حرف را نزنیم یا فلان کار را نکنیم و ملاحظه دشمن را بکنیم، دشمنی‌ها کم می‌شود، با کوتاه آمدن دشمنی‌ها کم نمی‌شود و اگر ما کمی ضعف از خودمان نشان دهیم، ممکن است عربستان صعودی همچون صدام خیال کند که خبری است و حال آنکه عربستان عددی نیست.

امام جمعه بخش رودهن گفت: دشمنان به دنبال این هستند که مسجد الاقصی را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کنند و یک بخش آن را کاملا در اختیار یهودیان قرار دهند که این بسیار خطرناک است؛ این ظالمان که جاهای خوب فلسطین را گرفته‌اند و به رژیم غاصب اسرائیل سپرده‌اند و بخشی از زمین‌های سنگلاخ را در اختیار مسلمانان قرار داده‌اند و هنوز هم دست بردار نیستند، حال محل معراج پیامبر تعلق به مسلمانان دارد را می‌خواهند دو بخش کنند که مخالفت همه مسلمانان دنیا باید در این موضوع باشد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، انتفاضه و روز قدس، پرچم فلسطین در سازمان ملل در مقابل دیدگان کشورهایی مانند فرانسه که صد در صد مخالف فلسطینی‌ها بودند به اهتزاز درآمد و این کشور نیز به طور رسمی به کشورهای عضو سازمان ملل افزوده شد.

مدیح افزود: با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دستگاهی خدوم است که امنیت را در سطح جامعه فراهم می‌کند، بیان کرد: این افراد با ایثارگری و جانفشانی که در برخی مواقع نیز شهید نیز تقدیم کرده‌اند، در راه خدمت صادقانه و تامین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا