فعالان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رودهن تجلیل شدند

به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی، فعالان حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر رودهن واقع در شهرستان دماوند با حضور مسئولان تجلیل شدند.

Activists Fire and Safety Services Roodehen (9)

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مراسم تجلیل از فعالان حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودهن با حضور بخشدار، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مدیران شهری در محل آتش‌نشانی این شهر برگزار گردید.

رضا طاهرخانی بخشدار رودهن در این مراسم اظهار کرد: امداد رسانی به موقع نقش حیاتی در حفظ مال و جان افراد دارد به طوری که نجات یک نفر از مرگ می‌تواند سرلوحه نامه اعمال قرار گیرد.

وی افزود: همانطور که رزمندگان در دفاع مقدس جانشان را برای نجات هموطنان خود و دفاع از کیان و ناموس ایران فدا کردند، آتش نشانان هم جهادگونه برای نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کنند.

طاهرخانی افزود: در اجرای مأموریت‌های سازمان آتش نشانی «زمان» بسیار مهم است و هر ثانیه آن برای حفظ جان و مال مردم ارزشمند است.

بخشدار رودهن ادامه داد: اگر تجهیزات و امکانات آتش نشانی‌ها به روز و مدرن باشد در حفظ بیت المال و حفاظت از اموال مردم بسیار مفید است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از آتش نشانان شهر رودهن با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل بعمل آمد.

Activists Fire and Safety Services Roodehen (12)Activists Fire and Safety Services Roodehen (1) Activists Fire and Safety Services Roodehen (10) Activists Fire and Safety Services Roodehen (11) Activists Fire and Safety Services Roodehen (13) Activists Fire and Safety Services Roodehen (14) Activists Fire and Safety Services Roodehen (15) Activists Fire and Safety Services Roodehen (16)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا