نقی حسینی کلشتری به عنوان شهردار رودهن معرفی شد

naghi hoseini kalashtariنقی حسینی کلشتری با هفت رأی موافق توسط اعضای شواری اسلامی به عنوان شهردار شهر رودهن از توابع شهرستان دماوند، انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، پس از برکناری مهرداد حنیفی شهردار سابق شهر رودهن، جلسات مختلفی در خصوص انتخاب شهردار با اعضای شورای شهر برگزار شد و گزینه‌های مختلفی به فرمانداری دماوند و استانداری تهران معرفی گردید که این افراد تأیید نشدند.

سرانجام به استناد بند یک ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، “نقی حسینی کلشتری” با هفت رأی موافق به‌عنوان شهردار رودهن انتخاب و در اجرای تبصره سه جهت تأیید و صدور حکم انتصاب به فرمانداری دماوند و استانداری تهران معرفی گردید.

حسینی کلشتری دارای مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت و فوق لیسانس حقوق می‌باشد و شهردار سنگر – رشت در سال 1366 تا 69، بخشدار سنگر – رشت در سال 69 تا 72، سرپرست شهرداری سنگر (با حفظ سمت بخشدار) در سال 69تا 72، بخشدار لشت نشاء – رشت در سال 72 تا 77، معاون فرماندار دماوند- تهران در سال 77 تا 82، معاون فرماندار شمیرانات – تهران در سال 82 تا 84، عضو کمیسیون رسیدگی به مصوبات شوراهای استان تهران در سال 84 تا 85 و معاون ارزیابی عملکرد اداره کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت در سال 86 تاکنون را در سوابق شغلی خود به ثبت رسانیده است.

لازم به ذکر است پس از برکناری مهرداد حنیفی شهردار سابق رودهن، علیرضا عسگری سرپرستی این شهرداری را تاکنون برعهده دارد. همچنین استانداری در هفته دولت، قول حل مشکل شهرداری رودهن در کوتاهترین زمان ممکن، داده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا