شانتاژ رسانه‌ای برای وارونه کردن یک واقعیت شکست خورد/ لاپوشانی ها اثر نداشت، این خبر تایید شد

بعد از انتشار مطلب «کفتار دره دماوند؛ مردمان از یاد رفته‌ای که نه شناسنامه دارند و نه یارانه» بود که برخی رسانه ها اقدام به لاپوشانی واقعیت های موجود در کفتار دره دماوند کردند و در اقدامی عجیب تمام مشکلات موجود در این روستا را به شکلی وارونه جلوه داده و همه چیز را گل و بلبل نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، طی روزهای گذشته خبری از شرق استان تهران به گوش رسید که شنیدن آن در ابتدا به نوعی دور از واقعیت قلمداد می شد اما پیگیری های انجام شده و تصاویر منتشر شده در این باره گواهی بر واقعیت داشت.

بعد از انتشار مطلب «کفتار دره دماوند؛ مردمان از یاد رفته‌ای که نه شناسنامه دارند و نه یارانه» بود که برخی رسانه ها اقدام به لاپوشانی واقعیت های موجود در کفتار دره دماوند کردند و در اقدامی عجیب تمام مشکلات موجود در این روستا را به شکلی وارونه جلوه داده و همه چیز را گل و بلبل نشان دادند. این در شرایطی است که عملکرد زودهنگام فرمانداری دماوند در پی درج خبر مشکلات کفتار دره نشان می دهد که این رسانه ها اقدام به شانتاژ رسانه ای کرده و قصد داشتند واقعیت های موجود در این روستا را به شکلی وارونه تحویل مخاطب دهند. اما اقدام به موقع فرماندار دماوند نشان داد که مشکلات مطرح شده درباره کفتار دره صحت داشته و اتفاقا در جهت رفع این مشکلات نیز گام های نخست برداشته شد.  چراکه در پی درج خبر از سوی پایگاه خبری تارود  فرماندار دماوند صبح امروز اکیپی از مسئولان مربوطه را جهت رفع مشکلات ساکنان این منطقه، به کفتار دره اعزام کرد.

ناصر محمودی‌فرد، فرماندار شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار تارود با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با تمام توان برای رفع محرومیت تلاش می‌کند، اظهار کرد: مشکلات ساکنان این منطقه از نزدیک مشاهده و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نماینده‌ای از طرف اداره ثبت احوال و نماینده بخشداری برای مشکلات عمده این ساکنان در اسرع وقت اعزام خواهند شد و برای رفع مشکلات رفاهی و خدماتی آن‌ها اقدام کنند.

فرماندار شهرستان دماوند با اظهار تاسف از اینکه این منطقه ناشناخته در نزدیکی پایتخت قرار دارد و معرفی نشده بود، تصریح کرد: خوشحال هستیم که در دولت تدبیر و امید توانستیم این ساکنان محروم را شناسایی کنیم و افتخار می‌کنیم که در دولت آقای روحانی به محرومیت چند ده ساله این عزیران پایان خواهیم داد.

محمودی‌فرد تاکید کرد: در نخستین گام، تهیه خدمات رفاهی و اجتماعی اولیه در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم با برقراری راه ارتباطی بین کفتار دره و محمودآباد فیروزکوه، مشکل تردد این عزیزان به اطراف را حل نماییم.

پایگاه خبری تارود دماوند نیز به نوبه خود از اقدام انقلابی فرماندار شهرستان دماوند که در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرفت تشکر می‌کند و ارج می‌نهد و خرسنیدم که مسئولان خدوم جمهوری اسلامی ایران وصیت امام خمینی (ره) که «به مستضعفان و مستمندان و زاغه‌نشینان که ولی نعمت ما هستند خدمت کنید.» را چراغ راه خویش قرار داده‌اند.

*اخبار مرتبط

کفتار دره دماوند؛ مردمان از یاد رفته‌ای که نه شناسنامه دارند و نه یارانه + تصاویر و فیلم

پایان محرومیت چند ده ساله کفتار دره دماوند در دولت تدبیر و امید/ تقدیر از پیگیری فوری فرماندار دماوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا