ایران به جرم اسلام‌خواهی بیشترین شهید ترور را در جهان داده است

mohammad reza madihامام جمعه رودهن گفت: ایران اسلامی به جرم اسلام‌خواهی و شیعه‌گری بیشترین شهید ترور را در دنیا داده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه رودهن با اشاره به کنگره بزرگداشت شهدای ترور اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران، 17 هزار شهید ترور وجود دارد که بین آنها اقشار مختلف مردم نظیر روحانیان، دانشجویان، دانش‌آموزان، کاسبان، مهندسان، زنان و مردان مشاهده می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدای ترور در جریان جنگ به شهادت نرسیده‌اند، افزود: اغلب آنها در محیط کار و تحصیل خود ترور شدند؛ شهید دانش‌آموزی داریم که در راه مدرسه به جرم اینکه پدرش حزب‌اللهی بوده، ترور شده است.

امام جمعه رودهن ادامه داد: وجود 17 هزار شهید ترور در ایران در صورتی است که هیچ ایرانی تاکنون در کشورهای مختلف جهان تروری نکرده است و فرار کند.

مدیح گفت: با وجود اینکه بیشترین شهدای ترور جهان در ایران ثبت شده است، اما کشورهای غربی ما را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند؛ هرچند این گفته دیگر در جهان خریداری است.

وی با اشاره به اینکه تمام مردم جهان می‌دانند که اصل، نقشه و فکر ترور از سه سازمان جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس سرچشمه می‌گیرد، تصریح کرد: بعضی مواقع عربستان سعودی نیز برای اینکه از قافله عقل نماند، خودش را وارد مسائل مختلف می‌کند.

امام جمعه رودهن با بیان اینکه این سه کشور اساس فکر تروریسم را ایجاد می‌کنند، بیان کرد: بعد از ایجاد فکر ترور در افراد، آنها را تربیت می‌کنند و امکانات می‌دهند و به سراسر جهان اعزام می‌کنند و تا زمانی که کارشان دارند، از وجودشان بهره می‌برند؛ اما زمانی که مهره سوخته می‌شوند، خودشان آنها را می‌کشند.

مدیح ادامه داد: متأسفانه ایران اسلامی به جرم اسلام‌خواهی و شیعه‌گری بیشترین شهید ترور را در دنیا داده است و امروز دشمنان، مردم ما را به شهادت می‌رسانند، بلکه علیه ایران تبلیغ می‌کنند که طرفدار تروریسم است.

وی با اشاره به اینکه خون‌ریزی‌های امروز دنیا به دست تروریسم انجام می‌شود، بیان کرد: اکنون تنها یک جنگ رو در رو بین عربستان و یمن وجود دارد و بقیه آتش‌افروزی‌ها، جریان تروریستی بوده که توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس انجام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا